I

Idasagare

Piia ligger 2:a efter dressyren. :banana:
Gällerdahl 5:a,
Nils-Petter 17:e, :banana:
Linda 22:a , Dag 29:a, Tobbe 30:e, Victoria 31:a
 
Sv: Piia 2:a

Jag tycker det är väldigt synd att dom inte gett fler svenska ryttare wild card, det är ju bara 37 startande av 50 tillåtna :(
 
Sv: Piia 2:a

Tyckte så synd om Linda idag :cry:

Enligt mig såg det jättebra ut i början, tyckte de låg i en helt annan klass än de andra ekipagen (såg inte Piia, bara de som red idag...). Sen blev det ju lite skutt och knas och sånt...

Tyckte hon förtjänade mycket högre poäng :(
 
Sv: Piia 2:a

fio. skrev:
Jag tycker det är väldigt synd att dom inte gett fler svenska ryttare wild card, det är ju bara 37 startande av 50 tillåtna :(

Håller med...och det är fler ryttare som tycker så...
 
Sv: Piia 2:a

Binsan skrev:
när stegrade sig Dobbin?? :confused:

Stegrade skrev jag inte, men det var väl vid ryggningen som det blev trassel först (han snarare skuttade bakåt) och sen gick poängen stadigt neråt från att ha legat över 70 %.

Jag är långt ifrån expert och enligt mig såg det sammantaget mycket finare ut än andra ekipage som fick betydligt högre poäng. Därav att jag tycker att de förtjänade bättre...
 
Sv: Piia 2:a

Jag är långt ifrån expert och enligt mig såg det sammantaget mycket finare ut än andra ekipage som fick betydligt högre poäng. Därav att jag tycker att de förtjänade bättre...[/QUOTE]


Nu såg jag inte ritten, men om hon inte utförde rörelsen/rörelserna korrekt ska hon ju inte ha högre poäng än de som gjorde det.. Eller hur menade du?
 
Sv: Piia 2:a

Sitter o väntar på sammandraget från terrängen som ska visar på svt24. Skulle börja 17:30 men vad jag vet så har inte fälttävlan och tennis mycket gemensamt. (skulle väl i så fall var att bollen flyger över nätet och hästarna över hinder)

Någon som vet när det sänds istället?
 
Sv: Piia 2:a

När Tobbe red gjurde han en volt vid graffiti hinderna el? (satt vi vattnet hörde det bara i högtalaren) Sen gick vi och tittade på graffiti hinderna men såg ingenstans där det fanns en stor möjlighet att det skulle vatt en planerad väg!?! Väldigt synd att magnus gick omkull!
 
Sv: Piia 2:a

Ryttarsmurfen skrev:
Sitter o väntar på sammandraget från terrängen som ska visar på svt24. Skulle börja 17:30 men vad jag vet så har inte fälttävlan och tennis mycket gemensamt. (skulle väl i så fall var att bollen flyger över nätet och hästarna över hinder)

Någon som vet när det sänds istället?
24:ans sändningar blev inställda. :mad:
 
Sv: Piia 2:a

För att SVT är sopigt. Allvarligt talat så har jag ingen aning, min kontakt där är i Helsingfors, gissa varför... ;)
Läste det på hemsidan.
 

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 427
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
839
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
27 936
Senast: Ninnurur
·
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp