Pikeur kavaj

S

skrattkulan

Ska köpa en nya kavaj, funderar på modellen Diana, eller möjligtvis Epsom. Vet ngn hur de är i storlekarna? Och de är väl figursydda? Det är det jag vill åt...
 
Epsom är snyggast av de två tycker jag. De är figursydda och ganska så små i storlekarna. Du måste minst ha en storlek större än vad du normalt har.
 
men på Diana är det väl två slitsar bak, och på Epsom bara en? är det inte mer praktiskt med två slitsar?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 188
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
328
Senast: MiniLi
·
Utrustning Familjens ponny ska snart springa Pay n Ride och Pay n Jump med såväl matte, 10 år , som husse 14. Man måste ju inte vara finklädd, men...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: ako
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 059
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp