Pinsam fråga...

loveponies

Trådstartare
..som jag borde veta svaret på.
Hur många spenar har en honkatt egentligen? :o
Jag kan bara känna 6 st på Sammi, men har de verkligen bara 6? Jag menar, hur går det då om de får 7-8 kattungar? Får de turas om att dia då?
 
8....antingen har du missat två längst ner mellan baklåren eller de som nästan sitter mellan frambenen. :smirk:
 
Ok, jag får väl kolla igen... :o :D Det är jäkla mycket päls att plöja igenom bara! Nu när tuttarna är lite störra är det lättare att hitta dom, förr fick man vara glad om man lyckades gräva fram EN! :smirk:
 
hahhahahah...när Scilla ligger på rygg så står det upp 8 vita pluppar...de syns hur tydligt som helst!
För att inte tala om hur det ser ut på Marrakech...mot hans oranga mage...hahahha..plupp,plupp,plupp... :smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 116
Senast: Sel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 297
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 242
Senast: lizzie
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 223
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Hö- och halmskörd 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp