Bukefalos 28 år!

Popcorn

Trådstartare
Det är ett tag sedan jag la in en bild men när jag väl skulle göra det fanns inte Pixbox?
Hur gör ni andra med bilderna?
 
Sv: Pixbox??

Dayviews faktiskt, men mest så jag kan få upp bilderna här om jag vill ha någon. Annars hamnar de mest på datorn eller facebook. Tar inte så mycket kort heller iof. =)
Finns ju Photobucket med, dock aldrig varit med där så vet inte hur det fungera och sånt =)
 
Sv: Pixbox??

Jag testade med facebook och det funkar för vissa, men inte för mig...
Så jag har photobucket nu och tycker inte det är krångligare än pixbox.
 
Sv: Pixbox??

Om man ska lägga in bilder här via facebook måste man öppna sekretessen för bilden på facebook. Bilden syns t.ex inte på buke om endast dina vänner kan se den på facebook. :)

Och som svar till TS så använder jag photobucket ;)
 
Sv: Pixbox??

jag använder mig utav postimage.org de har fler alternativ om hur man kan lägga upp bilderna tex mindre bilder som man klickar på för att se de i fullformat, samt att mankan kan välja storleksformat på dom :)
 
Sv: Pixbox??

jag har inte sekretess på mina bilder. alla kan se dem på facebook iaf..
men jag är vääl för oteknisk.
 
Sv: Pixbox??

Antingen gömmer jag dem på bloggen, eller så tar jag dem från facebook (publika inställningar).
 
Sv: Pixbox??

Ska den bara visas på forum i en tråd brukar jag använda Forumbilder. Man behöver inte skapa konton och sånt tjafs och bilden ligger uppe i ett halvår. Supersmidigt.
 

Liknande trådar

Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
483
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
687
Senast: Amha
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
663
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
348
Senast: sicx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp