Placeringen av ögat

Tryck på nytt, eller någon annan meny. De som ni skrivit i markeras av ett blått öga. Förut låg den i högermarginalen, nu syns den framför rubriken.
 
Ögat visas för trådar man valt att bevaka antingen via Bevaka-knappen i toppen av tråden eller via automatik via en inställning i profilen någonstans.
Det är inte bara ögat (Bevakade) utan även Låsta, Flyttade, Nålade och trådar med omröstningar som ikonen flyttat från högerkanten till vänster innan rubriken.

Jag tror att det gör så man lättare uppfattar Flyttade och Låsta trådar, vilket kan vara bra. Det kanske kan bli lite mycket med de Bevakade trådarna.
 
Hmmm, jag ser inget öga alls, inte ens när jag går in på bevakade trådar och kollar. Däremot är det en liten fyrkant till höger både på mobilen och datorn. 🤔
 
Den syns inte om du klickar på bevakade trådar utan bara om du trycker på nytt. Jag tycker det blev grötigare.
Såg inget öga när jag klickade på nytt. Enda ögat ja fick upp på datorn (efter mycket letade), va en gammal tråd under ”bukefalos”. Ska se om samma syns på mobilen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter förra helgens succé för Patrik Kittel gick han denna vecka in i världscupen med Forever Young HRH. Det blev dubbla placeringar för...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: mily
·
  • Artikel
Hästnyheter Under torsdagens 1.35 hoppning lyckades Jörgen Larsson från Vellinge Hästsportförening knipa två placeringar, både en vinst och en...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Louise Romeike och Frida Andersén. Det är två av de svenska ryttarna som har tagit placeringar i kringklasserna på det pågående Nations...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp