Plastfolie som funkar

fryckan

Trådstartare
Kan nån rädda min vardag och mitt blodtryck och ge tips på plastfolie som faktiskt fyller sin funktion och fäster runt saker man vill täcka. Håller på att få spunk på folien jag nu har som inte skulle fästa ens under vapentvång :rage::rage:
 
Kan nån rädda min vardag och mitt blodtryck och ge tips på plastfolie som faktiskt fyller sin funktion och fäster runt saker man vill täcka. Håller på att få spunk på folien jag nu har som inte skulle fästa ens under vapentvång :rage::rage:
Inga tips men följer tråden då jag själv har samma problem.
 
Kanske är bättre ändå med en folie som är återvinningsbar? Eller helt enkelt föra över maten till burkar med lock.
Plastfolie är ju ej återvinningsbar och inte så bra för miljön.
 
Kanske är bättre ändå med en folie som är återvinningsbar? Eller helt enkelt föra över maten till burkar med lock.
Plastfolie är ju ej återvinningsbar och inte så bra för miljön.
Det är svårt med lock till saker som förvaras i stora former.
 
fukta kanterna på bunken/formen (eller vad det nu är som ska plastas) med lite vatten så fäster typ all plastfolie:)
 
Bivaxdukar i storlek större ska ydligen vara grymma på stora formar enl vänner. Ska köpa men har plast kvar....


Jag har en uppsattning i olika storlekar. De fungerar jatte bra OM man inte maste ha HELT lufttatt, for det blir det inte. Jag anvander bivaxdukar OCH plastfolie.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
747
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 889
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 360
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp