otg

Trådstartare
Tanken är att jag och min stor häst ska snart ut på vår första lokala tävling (LB:2) och jag undrar då om man ska ha plastrong? Brukar ni rida med plastrong eller kör ni bara med en tävlingstopp?
 
Jag hade skjortbröst förr men köpte för några år sedan en tävlingstopp med snygg krage så nu det sista hade jag bara den under kavajen.
 
Har inte heller haft plastrong på år och dagar! Har en tävlingstopp i "prickmönstrat" tyg, i "vaniljvitt" från KL sedan flera år tillbaka. Tycker mest plastrong är en klumpig strypsnara.
 
Plastrong är obligatoriskt här i Dk s0 rider alltid med det. Men hade hellre haft en snygg top, plastrongen blir aldrig så fint knutet iaf...
 
I fälttävlansdressyren är plastrong obligatoriskt från 1* nivå, så jag behöver köpa en nu. Annars är det ju väldigt praktiskt med en snygg tävlingstopp.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Aconite
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 198
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: AraSlei
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 719
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp