Plats för tävlingsskåp i transporten...

N

Novalee

Får ett "normalt" tävlingsskåp i plast plats i en vanlig transport tillsamans med två stora hästar? :confused: Någon som vet om och vilka transporter det går i? :bow:
 
ett plåtskåp och två cponnyer går att trycka in i ett trane enkelaxlat iallafall. plast vet jag inte men tror det jag hade iallfall tänkt packa så så fort jag får köpt ett eget.
 
Frågan är om du kör lagligt då. För mig låter det som om 2 C-ponnyer och ett plåtskåp väger mer än 650 kg... :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har typat ned sin transport? Min medryttarhästs ägare ska typ ned sin så hennes nya bil får dra den. Någon som vet hur...
Svar
6
· Visningar
555
Senast: Fideli
·
Utrustning Hej Tycker jag har googlat och googlat, Letar ny transport o h är inne på en beg boj med sadel kammare. Men nu finns det 216 och 220...
Svar
8
· Visningar
1 112
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 794
Senast: MiniLi
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 240
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vabruari
  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp