Bukefalos 28 år!

Plattång!

Stinaelin

Trådstartare
Nu behöver jag er hjälp igen!

Jag önskar mig en plattång för att platta till hårrufset.

Vill inte ha "billig skit" men inte heller lägga ut mer än nödvändigt på produkten.
Vad har ni för tips?
tack! :)
 
Sv: Plattång!

GHD är värd pengarna, ett tips är att försöka hitta någon utgående modell (jag köpte min för kanske en tredjedel av ordinarie pris). Ga.Ma är också bra och snäppet billigare än GHD.
 
Sv: Plattång!

Har en GaMa som jag köpte på nätet. Helt OK - tycker dock du ska fråga din frisör. Ofta säljer de bra prylar.
 
Sv: Plattång!

köpte en Gama plattång när jag var 16 , jag är 26 nu , 10 år sedan alltså.och den fungerar fortfarande klanderfritt! Så otrolig kvalite, den har åkt i golvet av misstag otaliga gånger. Har testat kompisars platttänger och min plattar håret snabbast och ger mest glans och glider bra utan att haka upp sig.
 
Sv: Plattång!

Jag hade min Ga.Ma väldigt länge också, åtminstone åtta år tror jag. Den funkade fortfarande när jag köpte en ny, men jag behövde en som var smalare då jag hade klippt mig kort och en normalbred tång var lite klumpig.
 
Sv: Plattång!

Jag hade min Ga.Ma väldigt länge också, åtminstone åtta år tror jag. Den funkade fortfarande när jag köpte en ny, men jag behövde en som var smalare då jag hade klippt mig kort och en normalbred tång var lite klumpig.

härligt med kvalité! Absolut värt att lägga lite mer pengar och sedan kunna ha den så länge:)
 
Sv: Plattång!

Nu behöver jag er hjälp igen!

Jag önskar mig en plattång för att platta till hårrufset.

Vill inte ha "billig skit" men inte heller lägga ut mer än nödvändigt på produkten.
Vad har ni för tips?
tack! :)
Remington Plattång Multistyle. Det är suverän och gör ett snygg jobb :)
 
Sv: Plattång!

Jag hade en GaMa som var super i många år. Jag gillar de smala varianterna med keramiska plattor (finns det ens annat nuförtiden?). men min pojkvän trampade på denna en gång för ett år sedan och den gick ej att laga. Nu har jag en ännu smalare från Björn Axén som jag är ännu mer nöjd med, fanns på netonnet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Tilly_85
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
940
Senast: Gulis
·
Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 405
Senast: Lickety
·
Hemmet Vi funderar på att ta hjälp med hemstädning men har ingen aning om hur ofta, eller vad som är en rimlig kostnad. Kan inte heller...
2
Svar
34
· Visningar
2 073
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp