Plattform för årsmöte på webben?

ameo

Trådstartare
Moderator
Med tanke på restriktioner i samhället just nu så har många årsmöten fått genomföras på webben, på olika sätt.
En av de föreningar jag är med i letar just nu efter en bra lösning för årsmötet, där det är möjligt att genomföra "sluten votering" på något sätt.
Vilka plattformar som uppfyller dessa krav finns tillgängliga? Vi har hittat voteit och e-session, finns det fler?
Någon som har erfarenhet av de två nämnda, eller någon annan, som vill dela med sig av erfarenheterna? Både 👍 och 👎 önskas.

En ren videokonferens är nog tyvärr inte genomförbar i detta fallet, då det blir svårt med omröstningen på det sättet.
 
Använde Voteit till Sagiks årsmöte nu i helgen, det fungerade alldeles utmärkt. Alla röstningar var anonyma. Kanske att jag saknade att styrelsen skulle haft nån chatfunktion öppet samtidigt om det hade funnits frågor runt t ex ekonomin. Men handlingarna har legat ute ett tag, så man har säkert kunnat maila och fråga om man har önskat.
 
Med tanke på restriktioner i samhället just nu så har många årsmöten fått genomföras på webben, på olika sätt.
En av de föreningar jag är med i letar just nu efter en bra lösning för årsmötet, där det är möjligt att genomföra "sluten votering" på något sätt.
Vilka plattformar som uppfyller dessa krav finns tillgängliga? Vi har hittat voteit och e-session, finns det fler?
Någon som har erfarenhet av de två nämnda, eller någon annan, som vill dela med sig av erfarenheterna? Både 👍 och 👎 önskas.

En ren videokonferens är nog tyvärr inte genomförbar i detta fallet, då det blir svårt med omröstningen på det sättet.
Samarbetar ni med något studieförbund? Be dem om hjälp, de har massa bra lösningar!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 596
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 256
Senast: Luff
·
B
Träning Jag har under många år iaktagit olika sätt att hantera hästar på. Jag har haft turen att träffa många duktiga människor som lärt mig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp