Playtjänster

Ponylove

Trådstartare
Finns det playtjänster man kan beställa utan att behöva ha ett vanligt tvabonnemang?

Vi har redan ett bra bredbandsavtal men vill kunna titta på vanliga tvkanaler genom streaming. Slippa massa tvboxar eftersom vi ändå kör med chromecast.

Just nu har vi dubbla boende och har teliaplay genom ena (ingår i fiber och tvpaket genom brf), men det sks sägas upp pga huset är sålt.
Vi vill fortsätta med teliaplay eller liknande men när jag säker runt verkar det svårt att teckna avtal för endast streaming.
Någon som har enbart playtjänst?
 
Jag har inga tv-abonnemang. Har aldrig haft egen tv.

Jag tittar enbart via datorn. Det ingår tv-box i mitt bredbandsabonnemsng men jag har inte hämtat ut tv-boxen.
 
Finns det playtjänster man kan beställa utan att behöva ha ett vanligt tvabonnemang?

Vi har redan ett bra bredbandsavtal men vill kunna titta på vanliga tvkanaler genom streaming. Slippa massa tvboxar eftersom vi ändå kör med chromecast.

Just nu har vi dubbla boende och har teliaplay genom ena (ingår i fiber och tvpaket genom brf), men det sks sägas upp pga huset är sålt.
Vi vill fortsätta med teliaplay eller liknande men när jag säker runt verkar det svårt att teckna avtal för endast streaming.
Någon som har enbart playtjänst?
Vi har SVT play, Viaplay, Comhem play, Discovery+, Disney+ och inga linjära abonnemang.
De flesta/alla säljer rena streamingpaket.
 
Vi har SVT play, Viaplay, Comhem play, Discovery+, Disney+ och inga linjära abonnemang.
De flesta/alla säljer rena streamingpaket.
Har de "vanliga" kanaler?

Vi har netflix och hbo för film och serier men tittar gärna på vanlig tv med sas.
Och tittar på svtplay med
 
Jag äger inte ens en TV utan streamar allt på datorn. Vanliga playtjänster, såsom Netflix, Cmore, Viaplay etc. Behövs inget TV-abonnemang alls.
 
Vi streamar också allt vi tittar på, har inga kanaler.

Perioder jag veckopendlat har jag inte haft nån tv utan bara tittat genom dator, har fungerat toppen.
 
Vi har Viaplay och C more. Då kan vi se de kanaler vi vill se som 3;an, 1,2,4 och 12 😊 Räcker utmärkt för oss. Måste ha 12:an för att kunna se travet.
 
Jag har inget vanligt abonnemang. Har Viaplay och Discovery+. Viaplay för Efterlyst på 3:an (enbart faktiskt) och Discovery+ för ID. Tittar endel på SVT's playtjänst och åven TV4's utan att betala nått. Då med reklam förstås.
Skaffade Netflix nu, första som inte har några kanaler.
 
Jag gick över på sambons teleabonnemang på Telenor och köper även deras treamingtjänst Telenor Stream.
Det är just tv enbart för stream så det är billigare än att ha en box mm. Kommer inte ihåg om man kan ha stream utan att va kund hos de eller inte men borde stå på hemsidan.
 
Jag gick över på sambons teleabonnemang på Telenor och köper även deras treamingtjänst Telenor Stream.
Det är just tv enbart för stream så det är billigare än att ha en box mm. Kommer inte ihåg om man kan ha stream utan att va kund hos de eller inte men borde stå på hemsidan.
Ska kolla detta!

Jag vill ha just detta, slippa betala för en box jag inte använder men kunna titta i en vanlig tvtablå, med typ 1an-12an och evt nån mer kanal.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp