Plocka bort bok från Goodreads?

bettysmatte

Trådstartare
Jag började på en bok som jag lade till på Goodreads som "currently reading". Tyvärr föll inte boken mig i smaken, och jag kommer nog inte att läsa ut den på ett tag.... Kan man plocka bort en bok som man har lagt till? Det ser så trist ut när den ligger där och "skvalpar"!
 
Ja det går, någonstans finns det ”renovera bok from shelf” att klicka på men jag minns inte riktigt var.

Kollade, du måste klicka upp din recension av boken och sedan där välja renovera from shelf (finns längst ner där du kan klicka på currently reading osv).
 
Ja det går, någonstans finns det ”renovera bok from shelf” att klicka på men jag minns inte riktigt var.

Kollade, du måste klicka upp din recension av boken och sedan där välja renovera from shelf (finns längst ner där du kan klicka på currently reading osv).
Fast hur kommer jag till "remove from bookshelf" utan att läsa boken och recensera den?
 
Jag började på en bok som jag lade till på Goodreads som "currently reading". Tyvärr föll inte boken mig i smaken, och jag kommer nog inte att läsa ut den på ett tag.... Kan man plocka bort en bok som man har lagt till? Det ser så trist ut när den ligger där och "skvalpar"!

Klicka på statusen currently reading, scrolla längst ner så står det remove from my books i rött.
 
Klicka på boktiteln, därefter kan du ändra i scrollistan under titeln (över alla andras recensioner). Om du använder appen vill säga.
 
Om du inte använder appen utan webversionen, gå in på din "currently-reading" lista och tryck sedan på krysset längst till höger för den boken - då försvinner boken från dina böcker
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 760
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 408
Senast: Kirre
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 914
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp