Plocka fram fikonträd

Ajda

Trådstartare
Jag har övervintrat pelargoner och fikonträd i redskapsboden. Är inte säker på att de överlevt då den inte är isolerad. Så nu är jag sugen på stt ta in dem (främst fikonträden) för att se om det finns liv i dem. Är det för tidigt?
 
Jag är sugen på mitt fikon, det ser ut att leva! Men tänkte försöka hejda mig någon vecka till... :D
 
Mitt fikon står kvar på balkongen än:o Jag glömde det helt enelt ute i höstas och med lite tur klarar det sig, även om jag tvivlar (det har gröna knoppar, men har fällt alla blad).
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 182
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Wille
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 645
Senast: Mabuse
·
Avel Jag är sugen på att börja avla, och undrar hur marknaden ser ut för alroundhästar? Jag vill prioritera friska och hållbara hästar med...
Svar
17
· Visningar
1 720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp