Plocka fram fikonträd

Ajda

Trådstartare
Jag har övervintrat pelargoner och fikonträd i redskapsboden. Är inte säker på att de överlevt då den inte är isolerad. Så nu är jag sugen på stt ta in dem (främst fikonträden) för att se om det finns liv i dem. Är det för tidigt?
 
Jag är sugen på mitt fikon, det ser ut att leva! Men tänkte försöka hejda mig någon vecka till... :D
 
Mitt fikon står kvar på balkongen än:o Jag glömde det helt enelt ute i höstas och med lite tur klarar det sig, även om jag tvivlar (det har gröna knoppar, men har fällt alla blad).
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 784
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 444
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 655
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp