Plötsligt morrande, en åldersgrej?

Tack allihopa! :)
Jag har haft ett långt samtal med husse och jag tror han förstår nu. Till hans försvar så är han uppvuxen med den "lojaste" typen av labrador (ni vet, den som mest sover och äter, haha), så han har helt enkelt inte fattat att en hund som vår BC har en heeeeelt annan personlighet, mentalitet, integritet, stimulans behov, intellect osv. Morrandet har i och med husses ändrade beteende minskat med ca 90%, så jag är nöjd och glad :)
 
Tack allihopa! :)
Jag har haft ett långt samtal med husse och jag tror han förstår nu. Till hans försvar så är han uppvuxen med den "lojaste" typen av labrador (ni vet, den som mest sover och äter, haha), så han har helt enkelt inte fattat att en hund som vår BC har en heeeeelt annan personlighet, mentalitet, integritet, stimulans behov, intellect osv. Morrandet har i och med husses ändrade beteende minskat med ca 90%, så jag är nöjd och glad :)

Härligt!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
617
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: YlvaG
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: Acto
·
Övr. Hund Min ena lilla hund har främst växt upp med Husse. Husse har därmed varit hennes favoritperson. Hon skulle gosa med honom mest, sitta i...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp