Pluggcafé Söder

R

Raderad medlem 6459

Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon med bra tips? Jag behöver kunna få sitta och ha plats för min Mac och ett block. Jag har hörlurar så det måste inte vara tyst.

Gärna så nära Mariatorget som möjligt!
 
Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon med bra tips? Jag behöver kunna få sitta och ha plats för min Mac och ett block. Jag har hörlurar så det måste inte vara tyst.

Gärna så nära Mariatorget som möjligt!
Vad pratar vi om för tid?
Bageri Petrus ligger precis vid torget. Finns sittplatser där en laptop får plats men inte jättemånga. Allt där smakar himmelskt!
 
Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon med bra tips? Jag behöver kunna få sitta och ha plats för min Mac och ett block. Jag har hörlurar så det måste inte vara tyst.

Gärna så nära Mariatorget som möjligt!

Jag gillade att sitta på Barista mittemot skrapan :love: Tror dock de möblerat om, så om du har mer än en dator blir det trångt.. Men det finns gott om eluttag uppe på hyllan :)
 
Vad pratar vi om för tid?
Bageri Petrus ligger precis vid torget. Finns sittplatser där en laptop får plats men inte jättemånga. Allt där smakar himmelskt!
Runt femrycket sådär. Tack för tipset!
Jag gillade att sitta på Barista mittemot skrapan :love: Tror dock de möblerat om, så om du har mer än en dator blir det trångt.. Men det finns gott om eluttag uppe på hyllan :)
Tack för tipset! Min dator har bra batteri så jag lämnar laddaren hemma :). Har bara datorn och max ett block.
 
Runt femrycket sådär. Tack för tipset!

Tack för tipset! Min dator har bra batteri så jag lämnar laddaren hemma :). Har bara datorn och max ett block.
Skulle kanske välja ett annat ställe då :) Espresso house på götgatsbacken brukar vara ganska fyllt med studerande, men det kan lätt bli högljutt där..

Det är de jag hängde på :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 138
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 378
Senast: Avalbane
·
IT & mobiler Jag behöver köpa nya hörlurar i modell ear pod (tror jag att de heter). Någon som har tips? Måste passa yttepyttesmå öron, tåla att...
2
Svar
27
· Visningar
1 385
Senast: Cinzia
·
Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 260
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp