PM funktionen har fått spader

_Peplis_

Trådstartare
haha kolla vad som står:

felpab.jpg
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Sådär blev det för mig också när jag gick in och började radera gamla meddelanden.

Det var helt enkelt gamla meddelanden som helt plötsligt markerats som olästa i listan.
Varför? :confused:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Omfg! Jag önskar jag hade så! Under mina två år här har jag fått 17 pm! :p Och skickat... tre kanske :angel:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Nicky_tjejen skrev:
Omfg! Jag önskar jag hade så! Under mina två år här har jag fått 17 pm! :p Och skickat... tre kanske :angel:[/QUOTE]

Kanske därför du inte fått fler :angel:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Smart där :p till och med jag kunde se ett sammanhang :p men jag har liksom glömt av totalt att det finns något som heter PM! :p :idea:
 
Sv: PM funktionen har fått spader

Det är därför folk klagar över att det är en del på U som har rättså prevata ointressankta disskutioner ;) :p
 
Sv: PM funktionen har fått spader

:idea: är jag en del av dem??? :angel:

Från coh med nu skall jag börja utforska PM;s alla möjligheter! :);)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har tre sekatörer. Ingen är riktigt bra. En av dem är en billig historia från Lidl som jag har fått. Den passar inte mina små händer...
Svar
15
· Visningar
657
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 123
Senast: Bubbla
·
Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 762
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 271
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp