PMS trots klimakteriet?

cewe

Trådstartare
Jag är i klimakteriet, har inte haft mens sen februari i år, innan dess hade jag i typ juni året innan.
MEN jag får fortfarande mina PMS symptom varje månad. Under de perioderna försvinner klimakteriesymptomen som vallningar mm. Dessa kommer sen tillbaka när jag "normalt" skulle haft min mens.
Är det någon annan som upplevt samma sak under början av klimakteriet?
 
Jag är i klimakteriet, har inte haft mens sen februari i år, innan dess hade jag i typ juni året innan.
MEN jag får fortfarande mina PMS symptom varje månad. Under de perioderna försvinner klimakteriesymptomen som vallningar mm. Dessa kommer sen tillbaka när jag "normalt" skulle haft min mens.
Är det någon annan som upplevt samma sak under början av klimakteriet?

Oh ja... men inte varje månad. Det blir bättre om jag kommer ihåg att jättenattljusoljan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 451
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 685
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 448
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 242
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp