Podcast tips?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Har precis gått och blivit modern, och skaffat en podcast-app :D

Nu vill jag ha tips på intressanta och roliga podcast inom följande kategorier:
- Brott/Juridik/Straff
- Historia
- Politik
- Podcasts av/med influencers
 
P3 dokumentär, P3 dystopia, P1 dokumentär, P4 dokumentär, Filosofiska rummet, Vetenskapsradion historia och Verkligheten i P3. Märks det att jag i princip bara lyssnar på SR-”poddar”:o
 
Dessa lyssnar jag på varje avsnitt/har lyssnat på alla avsnitt och lyssnar ibland om:
Skäringer och Mannheimer
Alex & sigge
Fredagspodden
Alice och Bianca
Tom & petter
Schulman show
Rättegångspodden
Fördomspodden
Dilemma
Säker stil
Wahlgren och Wistam
Spår
En mörk historia

Dessa lyssnar jag på regelbundet men inte alltid:
P3 dokumentär
P1 dokumentär
Tombola podcast
Veckans bläcka
Framgångspodden
Värvet
Under huden
Läkarpodden
Fråga vad du vill i P3
Emma & Fridas beauty routine
David Batras podcast
Creepypodden

Jag har ett nattjobb där jag stora delar kan lyssna på något och så har jag en podd på i allt vardagspussel jag gör. När jag städar, handlar, diskar, tvättar, promenerar, sminkar mig, ska sova osv. Typ bara när jag tränar byter jag det till musik. Ifall någon undrar hur jag hinner med alla poddar :D
 
Förutom ”de vanliga” P3 och P1 Dokumentär, Mordpodden, Rättegångspodden, Spår, En mörk historia, Svenska mordhistorier mfl har jag just upptäckt ”Snutsnack”, riktigt bra!
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
443
· Visningar
10 832
Senast: MiaMia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 695
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 013
Senast: Klara
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp