Pojke/flickatest

C

chrysler

Vet att några eller ngn har länkat till en sida där man kan göra ett kul test på vilket kön barnet kan bli om man blir gravid en speciell månad/dag eller liknande.Ngn här som vet vad det finns för såna sidor & kan länka?
 
Sv: Pojke/flickatest

Jag vet inte om det är det du söker, men gjorde ett på gravid.se och det stämde.
 
Sv: Pojke/flickatest

Det lät väldigt mycket som att vi snart kommer att få ha en grattis-tråd. ;)
 
Sv: Pojke/flickatest

Haha!det är inte så allvarligt som det låter, jag var lite nyfiken & skulle kolla lite bara:p
 
Sv: Pojke/flickatest

Den kinesiska kalendern finns på familjeliv.

Kan bara meddela att den svarade fel 3 ggr av 4 i mitt fall!
Så den är kass!:D
 
Sv: Pojke/flickatest

Enligt gravid.se´s kinesiska kalender ska jag få en flicka, men enligt sägnerna ska jag få en pojke.
 
Sv: Pojke/flickatest

Vilket svar man än får så är det ju 50% chans att det är rätt :D
 
Sv: Pojke/flickatest

49 resp. 51% om vi ska vara helt korrekta!:angel:

Eller tänker jag fel nu?
Är för trött för det här egentligen. Men tänkte på procenten när det gäller flick- resp. pojkfödslar!

Och hur noga är det då..`

Lägg detta i "onödiga inlägg-mappen*
 
Senast ändrad:
Sv: Pojke/flickatest

Enligt gravid.se´s kinesiska kalender ska jag få en flicka, men enligt sägnerna ska jag få en pojke.

Enligt alla test jag gjorde när jag var gravid skulle jag få en pojke men man ska lyssna på alla tecken såsom lågt buren mage, rand eller icke rand, hur illamåendet är,liten mage, att vegetarianer får mer flickor osv osv skulle jag få en flicka, det blev som bekant en pojke.
Jag tror inte det minsta på dessa tecken eller test, tycker snarare det brukar vara tvärtom när man kollar på alla andra som får barn.
 
Sv: Pojke/flickatest

Jag gjorde båda på gravid.se
enl kineserna blir det en pojke och enl det andra svarade jag 5 av 5 på att det blir en flicka... hmmm
 
Sv: Pojke/flickatest

Gjorde det kinesiska testet, det visade flicka. Har även testat med guldkedja, det sa pojke. Skoj att se vad det blir.
 
Sv: Pojke/flickatest

För att öka träffsäkerheten så borde de kanske göra om den så att svaret kort och gott är;

"Det blir ett barn!" :D


Då kanske dom föräldrarna som drömmer om skägglurkar, knivar och krokodiler skulle känna sig bättre till mods med! ;) :love:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 383
Senast: Manji
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 076
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 855
Senast: Amha
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp