Pokémon Go del 3

Jag är lite off en period i pokemon just nu, men jag är tillbaka snart igen :p Händer lite för mycket i mitt liv just nu.
 
Jag har äntligen börjat fatta spelet på riktigt nu. Tycker det är grymt kul. Karln och barnen spelar också. Det enda jag stör mig på är att vininte kan slå ut 5 stjärniga pokemons i raiderna utan måste sluta upp med andra = bökigt.
 
Jag ska försöka komma igång att spela lite igen efter typ ett halvårs uppehåll. Det är ju roligt, vet inte varför jag slutade :D Skulle behöva en ny vän för ett uppdrag, om det finns någon här jag inte redan är vän med?
 
Jag ska försöka komma igång att spela lite igen efter typ ett halvårs uppehåll. Det är ju roligt, vet inte varför jag slutade :D Skulle behöva en ny vän för ett uppdrag, om det finns någon här jag inte redan är vän med?
Vad heter du i spelet? Jag har plats om vi inte redan är vänner
6056 1753 7404
 
Nu är jag fast på uppdraget
  • Battle another Trainer in the Great League
Någon annan som också är på den som vill köra?
 
Nu är jag fast på uppdraget
  • Battle another Trainer in the Great League
Någon annan som också är på den som vill köra?
Är vi kompisar? Jag är Nutty Kajsa och jag är också fast på det uppdraget. Vem är du?

Det är bara Ultra och Best friends som kan battla remote.
 
Det börjar på E, sex bokstäver. Lite för avslöjande för att skriva ut haha. Vi var redan vänner, men tack ändå :)

Min kod är 8580 5545 3791 förresten

Sambon och jag skickade förfrågningar till dig idag ;)
Fastnat på uppdrag att skaffa en ny vän igen.
 
Jag behöver en ny vän för jump-start uppdrag. Jag spelar inte mycket nu då jag gått över på Wizards Unite men vill gärna klara uppdraget. :angel:

Lazertomte: 8766 0959 2974
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 690
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 704
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp