Pokémon Go del 3

Känns som jag testat på alla sätt. Både innan och efter jag snurrat. Men den står som "skuggad" i ryggsäcken vårt jag än befinner mig. Alltså "kan ej använda".
Där! Alldeles mellan skivan och textrutan :)
 

Bifogade filer

  • pokestop focus.jpg
    pokestop focus.jpg
    140 KB · Visningar: 11
Du använder den i stoppet, inte ryggsäcken. När du är inne på stoppet har du en liten vit knapp ovanför skivan du snurrar. Klicka där så får du välja din lure :)
Edit: Eller så kanske knappen är under skivan... Nåt sånt iaf! :D

Jag har förväntat mig att det ska komma fram. Men jag får aldrig fram något. Men jag ska testa igen. Tack för svar. 😁
 
Ah, nä sträckan man måste gå just för att evolva Feebas är ju inga problem, den kan jag leva med! Men även med halva candysträckan krävs det liksom över 20 mils promenad för att kunna evolva... :down:
Du får satsa på äggkläckning och hoppas på Feebas under eventet så du får candy den vägen :up: Skulle väl bli extra mycket vatten och dubbel candy vid kläckning har jag för mig.
Och så tradea bort ev överflödiga Feebas mot utländska pokémon om du har den mjöligheten.
 
Du får satsa på äggkläckning och hoppas på Feebas under eventet så du får candy den vägen :up: Skulle väl bli extra mycket vatten och dubbel candy vid kläckning har jag för mig.
Och så tradea bort ev överflödiga Feebas mot utländska pokémon om du har den mjöligheten.
Japp, den möjligheten till trade har jag tack och lov. Och kläckte precis en Feebas så nu har jag 24 candy! :D
 
Jag behöver också 3 vänner så jag skickade till er som la upp er kod idag/igår. Min kod är 8152 7031 5226 (Nutty Kajsa) om jag inte är vän med alla här än.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 690
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 704
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp