Pokémon Go del 3

Jag har 37 candys till Feebas. Känns som det kommer ta en evighet innan jag kan evolva. Gillar inte att gå 5 km/candy. Känns för långt! Händer ju inget.
I vilka ägg kan man få dem?
 
Vilka pokemons kan man få i sina ”veckopaket”?
Har fått Latios/Latias, Kyogre och Groudon. Är det bara dem?
 
Jag har 37 candys till Feebas. Känns som det kommer ta en evighet innan jag kan evolva. Gillar inte att gå 5 km/candy. Känns för långt! Händer ju inget.
I vilka ägg kan man få dem?
Kommer bara vara 2,5 km från klockan ett idag (och en vecka framåt). Jag fick min i ett 10 km ägg...
 
5 här också... Tänkte testa att ta bort och lägga till igen för att se om det gör nån skillnad, om jag lyckas pricka ett lämpligt tillfälle för det.
Jag testade det också igår men det fungerade inte. Men nu när jag kikade så var det 2,5km. Var det inte från kl 13 igår kanske? Är det någon amerikansk tid som styr? Upplevde inte att det fanns mer vattenpokemon igår heller. Gulpin, bidoof och de där vanliga dök upp för mig. Men nu när jag åkte till stallet dök canavas (stavas?), magikarp och mudkip upp.
 
Jag testade det också igår men det fungerade inte. Men nu när jag kikade så var det 2,5km. Var det inte från kl 13 igår kanske? Är det någon amerikansk tid som styr? Upplevde inte att det fanns mer vattenpokemon igår heller. Gulpin, bidoof och de där vanliga dök upp för mig. Men nu när jag åkte till stallet dök canavas (stavas?), magikarp och mudkip upp.
Brukar vara lokal tid. Jag har en massa vattenpokemon runt mig, men fortfarande 5 km på Feebas. :(
 
Jag testade det också igår men det fungerade inte. Men nu när jag kikade så var det 2,5km. Var det inte från kl 13 igår kanske? Är det någon amerikansk tid som styr? Upplevde inte att det fanns mer vattenpokemon igår heller. Gulpin, bidoof och de där vanliga dök upp för mig. Men nu när jag åkte till stallet dök canavas (stavas?), magikarp och mudkip upp.
Det är amerikansk tid, tror det drog igång kl 22 här.
 
Är ni säkra på att det är 10km ägg feebas kan dyka upp i?
Fick en dratini och vågar jag chansa på ett till? Vill maxa feebas candys :D
 
Bara lite bitter över att jag inte kläckte något ägg med feebas. Hittade enbart en i det vilda så jag får traggla på ett bra tag till innan jag kan evolva den.

En fråga. De olika lures. Vilka pokemons kan man evolva med dem?
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 692
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 710
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp