Pokémon Go del 3

@Miks mycket att hålla koll på med pokemon go, glad har mitt facit (sambon) 😅 . Du levlar gymmet genom att slåss i det, att ligga i gymmet och mata i gymmet. Dock vet jag inte om raid räknas. Det kan bli brons, silver och guld och får mer gåvor mer det är levlat + får lite mer om gymmet har din teamfärg med.

Behöver inte göra innan du snurrar, då tar sin tid. Hoppas du förstår vad jag menar ^^
Raider räknas som gympoäng och är ett bra sätt att snabba på levlingen.
 
Tack snälla för tips! 🤩🙏🏻

20 gym 😲 Vi har 2 gym 4 km bort! Blir kämpigt att hitta 20! 😅

Mvh Miks
Oj, med endast två gym så är det såklart svårare att få ihop de dagliga coinsen men jag skulle satsa lite extra på dessa i vilket fall som helst. Det blir så mycket enklare när du kan köpa dig utrymme i bagen och bunkra upp med bollar. Man behöver ju fånga ganska mycket för att få candy så att det går att evolva fram utvecklingar.
 
Oj, med endast två gym så är det såklart svårare att få ihop de dagliga coinsen men jag skulle satsa lite extra på dessa i vilket fall som helst. Det blir så mycket enklare när du kan köpa dig utrymme i bagen och bunkra upp med bollar. Man behöver ju fånga ganska mycket för att få candy så att det går att evolva fram utvecklingar.
Vid gymmen finns även de närmsta pokestopen. Vi kan alltså inte promenera lite grann och få nya prylar utan måste nästan bege oss med bil. Får kanske bli en tripp till Drottningholm och ställa på gym😊 Är det 50 coins per dag oavsett hur många móns som gymmar?

Mvh Miks
 
Vid gymmen finns även de närmsta pokestopen. Vi kan alltså inte promenera lite grann och få nya prylar utan måste nästan bege oss med bil. Får kanske bli en tripp till Drottningholm och ställa på gym😊 Är det 50 coins per dag oavsett hur många móns som gymmar?

Mvh Miks
Ja det är max 50 coins per dag. Men står man i flera gym så ökar ju chansen att de kommer tillbaka lite olika dagar. Jag ställer in kontinuerligt oavsett var jag är. Hittar en plats i ett blått gym eller slår ut de som står där. Endel kommer tillbaka nästan direkt andra står i veckor. Det är ju väldigt olika hur välbesökta gymmen är.
 
Lite update från mig! Jag har fått massor av nya kompisar, behöver dock två till 🙏🏻 9672 7409 3122

Jag har hittat ett avskilt gym som jag har placerat en stackars ensam Pokémon över natten som har fått stå kvar till morgonkvisten. Den genererar 50 coins per dygn 👍🏻 På jobbet har jag tre pokestops som jag når från mitt skrivbord. Idag har jag snurrat 28 gånger. Nu har jag nästan en full rygga. Ska snart shoppa mer plats.

Jag håller på att samla godisar för att kunna evolva 20 Pokémons. betyder att jag fångar typ varenda jäkel som jag ser bara för att få godis. Lite kämpigt är det 😅

Jag och sonen var ute en kväll och körde runt med bilen till gym och stops. Vi satte på lucky egg båda två och fångade, battlade, raidade och snurrade för allt vad tygen höll. Det genererade att jag nu är på mitten av level 23 från början på 21 på en knapp vecka 😂

Mvh Miks
 
Har någon råkat ut för ha gått negativa sträckor med sin Buddy?
4CACDBAF-F3CA-4417-8E46-E32DFE8ACC7D.jpeg
 
@Soapbubble @Elo
Ser ut som att det buggar. Min Buddy tappar räkningen
EC2A1856-0076-4505-A466-45694F4481C8.png

Dessutom räknar den olika i Buddy vyn jämfört i Pokémon storage. Är inte den här Buddy vyn ganska ny? Jag tyckte det såg annorlunda ut när jag började spela i slutet av november.

Mvh Miks
 
Jag skulle behöva 3 kompisar till!
6805 6019 8053

Mitt spel är sjukt buggigt, när appen får ligga i bakgrunden så buggar den ur helt och jag kan inte logga in utan att rensa appdatan. Händer det er andra oxå?
 
Vad tycker om de Coronarelaterade förändringar i spelet? Halverade hatchstäckor för att kläcka ett ägg, fler presenter i pokestopen, fler presentplatser i bagen, 1-coin erbjudanden i shoppen osv.
 
Vad tycker om de Coronarelaterade förändringar i spelet? Halverade hatchstäckor för att kläcka ett ägg, fler presenter i pokestopen, fler presentplatser i bagen, 1-coin erbjudanden i shoppen osv.
Ah är det på grund av Corona :idea: Jag har nog bara tyckt det varit positivt. 1-coinerbjudandena har jag utnyttjat. Dock har jag fullt bagen hela tiden så jag kan inte snurra pokestops 🙈

Vad tycker du? Du låter lätt skeptisk? 😊

Mvh Miks
 
Ah är det på grund av Corona :idea: Jag har nog bara tyckt det varit positivt. 1-coinerbjudandena har jag utnyttjat. Dock har jag fullt bagen hela tiden så jag kan inte snurra pokestops 🙈

Vad tycker du? Du låter lätt skeptisk? 😊

Mvh Miks
För mig som inte sitter i karantän är det bra utom när man får 15 bollar i en gåva och sen får problem att få ihop sjudagars strike på pokestopen. Satt jag i riktigt karantän typ Frankrike eller vilket land som har striktast regler så skulle det inte räcka till för att ge en tillräcklig spelupplevelse.
 
För mig som inte sitter i karantän är det bra utom när man får 15 bollar i en gåva och sen får problem att få ihop sjudagars strike på pokestopen. Satt jag i riktigt karantän typ Frankrike eller vilket land som har striktast regler så skulle det inte räcka till för att ge en tillräcklig spelupplevelse.
Ja jag får slänga bollar hela tiden för att kunna snurra pokestops. Och så öppnar man en present och ba ”18 prylar! Va f-n?!?” :laugh: Lite otacksamt kanske :angel:

De kunde göra gym av fler pokestops tycker jag 😊

Jag fick för övrigt 3st Dittos på en halvtimme förra helgen. Jag som haft Ditto som challenge sen i november.

Mvh
 
Hej på er!
Läst i denna tråd för att hänga med i min 5 årings specialintresse. Tackar för alla tips!
Om någon vill lägga till en vän som skickar presenter direkt när han vaknat så är koden:
1464 6649 7820

Är det någon som har koll på hur det fungerar när man kör trade och pokemonens förlorar stjärnor?
 
Hej på er!
Läst i denna tråd för att hänga med i min 5 årings specialintresse. Tackar för alla tips!
Om någon vill lägga till en vän som skickar presenter direkt när han vaknat så är koden:
1464 6649 7820

Är det någon som har koll på hur det fungerar när man kör trade och pokemonens förlorar stjärnor?
Skickat vänförfrågan! Börjar på Mi :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 675
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 698
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp