Pokémon Go del 3

Du kan battla på distans med de av dina vänner som du ärultra vän eller högre med. Gå in på vänlistan och tryck på mig. Längst ner i mitten finns en ny ikon, battle. Trycker du på den så skickas en fråga till mig om jag accepterar. Förutsatt att jag är online förstås. Du väljer vilken nivå vi ska vara på. Finns tre olika varianter med olika hög CP. När du valt vilken så kommer du till dina mons och kan välja 3 att battla med. Sen är det bara att trycka :) Du kan inte ducka men 2 gånger går det att välja en sköld som skydd för den andres attack. De tre första gg per dag belönas man med dust och ibland gen 4 stenen
 
Resultatet av helgens raid. Hadde ikke tid til så mange, men fornøyd med 100% Catch rate!
 

Bifogade filer

  • _20181216_212526.JPG
    _20181216_212526.JPG
    98,9 KB · Visningar: 16
@Anna I dag kvart i tolv?
Då har jag lunch.
Eller halv fem, då är dagens lektioner slut. Annars börjar jullovet kl 14.30 i morgon. Efter det är jag rätt flexibel.

Jag är på jullunch med lite uppträdande idag så vågar inte lova att jag kan ha mobilen uppe. Men vid 16:30 funkar fint :)
 
NY RAID BOSS!
Jeg fikk med meg 4 raid på Heatran i går etter jobb. Den var ganske enkel å ta ned, men jeg slet med å fange den. 25% Catch rate er ingenting å juble for... Til gjengjeld hadde den ene jeg fikk bra IV.

Husket å ha egg i gang på 3 av raidene, så fikk nok poeng til å rykke opp til Level 39!
 
Laa= Laa346
Galant= Galant16
Anna= Annzahstories - 6188 7025 4972
Nizhoni och Nizhonis man = Eydis och Cactuar - 4043 7672 9951och 6228 4711 3805
Tulip= TantTulip
Kamomilla = Kladdnos
Drago=83aec
Minusgraader = AcasiaX
Paddington = HopeInak och Cheshirekatten
Ninnurur = Ninnurur
Gry= Nuppepuppis
Otter= udlag
lizan= lazertomte
thoora = thoora

Lade till våra koder, vi skickar gåvor från Portugal. :)

@Anna vänförfrågningar skickade! :)

@Anna och @Nizhoni + Nizhonis man: jag har skickat vänförfrågningar till er!

Har plats för fler vänner också om nån vill! 2874 4713 7547.

/Tjorven -pollypo
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 821
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 813
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp