Pokémon Go del 3

Tja vi har ju en hel familj m fyra barn - alla i samma färg som alltid kör tillsammans.... ;)
Men på de gym de har guld så är de väldigt noga med att aldrig lägga in allihopa utan ge plats åt andra spelare oxå (och ge de andra färgerna en möjlighet att slå ner)

vi har haft en del inofficiella regler m våra dubbelkonton i den andra communityn ex om man har guld på ngt gym så lägger man inte in bägge kontona där å babykonton läggs bara in för att typ få dagens coins men annars gödslar man inte ner gymmen. Det har varit väldigt big no-no att ha barnkonton i andra färger oxå just just pga det du säger. Sedan finns det några få spelare som har hela tiden varit öppna med att de har det och anledningen till det så där är det "accepterat" eftersom vi vet att de inte skulle göra något liknande.
Det låter somom ni haft ett bättre klimat och vilja att samarbeta än vad vi haft. Här har det blivit sammanbrott och de med flest konton plus en del andra har hävdat att de minsann får spela som de vill och ingen ska lägga sig i det. Om inte niantic bannar så är det ok. Diskussionerna har varit allt annat än konstruktiva och till sist sprack den blå gruppen. Det är så trist för vi hade mycket skoj innan och gjorde tex hela stan blå vid ett par tillfällen. Jag saknar den tiden men det är som det är och utifrån rådande situation har vi det bra iaf. Det som händer just nu är att ett gäng blå har skaffat sig ingress och därmed möjlighet att göra fler stopp och gym. De har jobbat på så vi har fått väldigt många nya och fler kommer varje vecka. Det är verkligen toppen för det sätter fart på alla och kriget om gymmen är i gång igen. :bump:

Jag känner igen det där med familjer med många barn och konton. För egen del är jag mer ok med det. De är inte så många familjer det handlar om och De vi har här förstår och håller en rimlig nivå.
 
Jag tror inte att jag är vän med alla här inne? Är det någon som vill bli så lägg gärna till mig 6056 1753 7404. Just nu är jag sjuk och inte i spelbart skick men annat spelar jag väl en hel del och försöker skicka paket rätt ofta. Det varierar dock lite beroende på hur jag jobbar.
 
Fick tips igår om att man kan få en sinnoh stone i battle per dag/liga/lagledare. Hade ingen aning och har aldrig fått en sten genom att battla mot lagledarna förut men körde just nio och fick fem stenar! Så tips för den som behöver stenar :)
 
Fick tips igår om att man kan få en sinnoh stone i battle per dag/liga/lagledare. Hade ingen aning och har aldrig fått en sten genom att battla mot lagledarna förut men körde just nio och fick fem stenar! Så tips för den som behöver stenar :)
Ja, nu underelgen kan du få 5 stenar av tränarna och 5 när du battlar mot någon.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
7 991
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 934
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 123
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp