Pokémon Go del 3

Ja, nu underelgen kan du få 5 stenar av tränarna och 5 när du battlar mot någon.

Ja jag trodde inte att det började förrän kl 11 så blev förvånad. Men kompisen som tipsade har fått flera om dagen i träning ändå så tipsade oss andra om att det verkar vara ett missförstånd om en om dagen.
 
Jag har äntligen kläckt en Happiny! Vid alla hjärtas dag när det borde vara enkelt att få tag i en rosa knubbig pokemon fick jag bara en Chansey med dåligt IV, men nu ska här promeneras 15 km och evolveras. :banana:

På senast tiden har jag har haft fler gåvor än vänner, så jag (Nutty Kajsa) skickade ett gäng friend requests till folk vars vänkoder jag hittade i tråden @Anna @Tjorven och @Nizhoni

Min kod är 8152 7031 5226 om någon vill adda.
 
Jag har äntligen kläckt en Happiny! Vid alla hjärtas dag när det borde vara enkelt att få tag i en rosa knubbig pokemon fick jag bara en Chansey med dåligt IV, men nu ska här promeneras 15 km och evolveras. :banana:

På senast tiden har jag har haft fler gåvor än vänner, så jag (Nutty Kajsa) skickade ett gäng friend requests till folk vars vänkoder jag hittade i tråden @Anna @Tjorven och @Nizhoni

Min kod är 8152 7031 5226 om någon vill adda.
Vi är på väg till bästislevling :) 2 dagar kvar. Mig skulle det passa bra att levla imorgon vid 12. Funkar det för dig?

@Paddington det samma gäller dig. Har förstått att du inte spelar så mycket nu med att raida draken kanske får ut dig i morgon? :)
 
Vi är på väg till bästislevling :) 2 dagar kvar. Mig skulle det passa bra att levla imorgon vid 12. Funkar det för dig?

@Paddington det samma gäller dig. Har förstått att du inte spelar så mycket nu med att raida draken kanske får ut dig i morgon? :)
kommer nog ut i morgon eftermiddag :D

Har haft en downperiod ett tag, dels tröttnat lite och sedan kom en liten resa till Falklandsöarna som är rena rama u-landet när det gäller både mobiltäckning å wifi.... Nu börjar jag vakna till liv igen å börja spela - är nog ganska så årstidsberoende oxå ;). Fast jag har ändå lyckats levla upp till 40 på "inte-längre-minikontot" denna vecka ;):p

Kommer nog ut i morgon eftermiddag så vad tror du om att synka vid 16?

För övrigt har jag roat mig med att jaga dessa de senaste veckorna...
_MG_1389-1.jpg
 
Vi är på väg till bästislevling :) 2 dagar kvar. Mig skulle det passa bra att levla imorgon vid 12. Funkar det för dig?
Bestäm en tid. Meddela mig tiden. Förklara gärna vad jag bör göra för att få dubbla XP för det första gången jag synkar.😊

Så hänger jag på om det passar och jag kommer ihåg det, annars blir det ”bara” 100 000 XP för mig vilket också är ok.
 
Bestäm en tid. Meddela mig tiden. Förklara gärna vad jag bör göra för att få dubbla XP för det första gången jag synkar.😊

Så hänger jag på om det passar och jag kommer ihåg det, annars blir det ”bara” 100 000 XP för mig vilket också är ok.
Bestäm en tid, sätt ett alarm vid den tiden så du inte glömmer och dra slutligen igång ett "lucky egg" när alarmet ljuder., sedan sköter det sig själv ;)

Om du har "bollen" hos dig, dvs att du ska öppna paketet från den du synkar med så gör steg 1-3, och öppna sedan paketet/skicka paket till personen :)
 
Bestäm en tid, sätt ett alarm vid den tiden så du inte glömmer och dra slutligen igång ett "lucky egg" när alarmet ljuder., sedan sköter det sig själv ;)

Om du har "bollen" hos dig, dvs att du ska öppna paketet från den du synkar med så gör steg 1-3, och öppna sedan paketet/skicka paket till personen :)
Vi är två dagar ifrån så du måste öppna mitt paket eller skicka ett till mig nu innan 12 om vi ska levla imorgon
 
Bestäm en tid. Meddela mig tiden. Förklara gärna vad jag bör göra för att få dubbla XP för det första gången jag synkar.😊

Så hänger jag på om det passar och jag kommer ihåg det, annars blir det ”bara” 100 000 XP för mig vilket också är ok.
Du har skickat ett paket till mig så jag öppnar det strax efter 12 imorgon lunch. Du behöver bara sätta på ett ägg och ha spelet öppet så ramlar 200 000 XP in :D

Skulle du missa tiden och komma på det senare så går det att sätta på ett ägg det första du gör när du öppnar spelet. Men då måste du vara snabb och göra det på en gång när du öppnar efter kl 12.
 
Du har skickat ett paket till mig så jag öppnar det strax efter 12 imorgon lunch. Du behöver bara sätta på ett ägg och ha spelet öppet så ramlar 200 000 XP in :D

Skulle du missa tiden och komma på det senare så går det att sätta på ett ägg det första du gör när du öppnar spelet. Men då måste du vara snabb och göra det på en gång när du öppnar efter kl 12.
Du har alltså allt du behöver ifrån mig? Jag behöver bara kläcka ett lucky ägg vid 12:00.
 
Vi är två dagar ifrån så du måste öppna mitt paket eller skicka ett till mig nu innan 12 om vi ska levla imorgon
Tror jag hann skicka ett paket precis innan 12-slaget, du kan väl kika om det stämmer. Annars kan vi levla i morgon söndag, blir nog en tur ut för mig då oxå
 
Hur funkar det här att battla mot annan tränare? Ser man på nåt sätt villa som är online?
Vilken league ska man välja?
:confused:
 
Hur funkar det här att battla mot annan tränare? Ser man på nåt sätt villa som är online?
Vilken league ska man välja?
:confused:
Mitt tips är att prova battla mot teamleaders först. De finns tillgängliga för battle under nearby.

Det finns ett gäng medaljer för battling, så jag tänker att man väljer league så man får sina medaljer. Men någon som är mer insatt kanske har en bättre idé.
 
Jag tänker också att man väljer liga utifrån medaljerna men det kan vara idé att väga in motståndarens level. Har man låg level och slåss mot någon som är l 40 så blir det tufft i högsta ligan då det är troligt att denne har fler och större urval maxade pokisar. Sen är det för mig iaf mest en kul grej och jag tarinte så hårt på om jag förlorar.

@LillaMy84 du ser inte om någon är online tyvärr.
 
Är det någon mer än jag som tycker dessa excellent curve bolls i diverse special research uppdrag är en plåga?

Den första tog mig säkert ett halvår innan jag lyckades med och jag blev inte glad när den andra dök upp. När jag fick uppdraget för andra gången hade jag givit upp att lyckas med en vanlig pokémons och prövade bara en gång i veckan när det var dags för field research boxen. Idag lyckades jag med min andra excellent curve ball, på samma pokemon som det första kastet, en Lugia.:banana:
 
Är det någon mer än jag som tycker dessa excellent curve bolls i diverse special research uppdrag är en plåga?

Den första tog mig säkert ett halvår innan jag lyckades med och jag blev inte glad när den andra dök upp. När jag fick uppdraget för andra gången hade jag givit upp att lyckas med en vanlig pokémons och prövade bara en gång i veckan när det var dags för field research boxen. Idag lyckades jag med min andra excellent curve ball, på samma pokemon som det första kastet, en Lugia.:banana:
Grattis!!!

Jag lyckas kasta excellent lite då å då (kanske 3-4ggr/dag), jag youtubade en massa videos till jag hittade en som kändes mest naturlig för mig och därefter blev det väldigt lätt att kasta curveballs, det är bara det där att man ska tajma med den där lilla cirkeln oxå ;)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 242
Senast: grodan21
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 323
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 948
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 123
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp