Pokémon go på ny telefon

nyttnick

Trådstartare
Mitt barn spelar Pokémon go och har kommit rätt långt i level och i fångade pokemons. Det är dags för mobilbyte från en android till iPhone (vet inte om det är relevant info).

Om jag laddar ner appen och loggar in med barnets tidigare login, kommer då all info med till nya telefonen?
 
Mitt barn spelar Pokémon go och har kommit rätt långt i level och i fångade pokemons. Det är dags för mobilbyte från en android till iPhone (vet inte om det är relevant info).

Om jag laddar ner appen och loggar in med barnets tidigare login, kommer då all info med till nya telefonen?
japp!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: sthu
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 300
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 095
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp