Polis åtalad för ofredande av flicka på ridtur

Gissa vad han kommer få för det då! Säkert ingenting. De brukar klara sig helskinnade. :(
 
Jepp, tråkigt men sant...
Fattar inte varför han blir så arg för det lilla ändå... :bump:
 
Ja du, lagens långa arm är inte helt frisk ibland... :crazy:
Det stod ju att hon var på ridtur med några kompisar...vittnen eller?? :): Läste ni om inslaget där en gubbe hade skjutit mot en tjej och hennes islandshäst...för att de red på vägen förbi hans hus!!! :mad: Vad är det för jävla idiot!!! En sån människa borde spärras in på livstid och betala en hel jävla massa böter!!!
 
Det brukar finnas två sidor av ett problem! vem vet vad som hänt? jag kan inte avgöra det enbart ur tidningsartikeln i alla fall.
 
Hoppsan! Reagerar på att alla tagit tjejens parti bara av en artikel i tidningen... Av mina erfarenheter så vill jag hellre lita på en polis än en 18 år ung tjej. Det är inte länge sedan jag var där själv ;) Även om jag aldrig bråkade så var det många jämnåriga som "satt på höga hästar" så att säga, därför slutade jag på ridskolan bl.a. Gänget som "regerade" gick mig på nerverna :mad:

Utan att komma ifrån ämnet alltförlångt så döm inte polisen för att en ung tjej påstår något, det är oftare unga tjejer som talar osanning eller överdriver.

Mvh från mig - som försöker att inte döma utan tillräcklig information!
 
det går inte att ta någon parti éfter att ha läst den där artikeln. båda verkar ju ha helt olika versioner av det .
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (GP) Ett stort mopedgäng skrämde och jagade hästar i Eskilsby på lördagskvällen. Vittnen kontaktade polisen vid 19.30-tiden på...
Svar
14
· Visningar
1 379
Senast: B070715
·
  • Artikel
Hästnyheter (GP) Polisen i Västra Götaland planerar att skära ner på rytteriet - ett av de mest effektiva vapnen mot fotbollsvåldet. - Vi behöver...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (SVT) Robert Bergh, känd travkusk i Sundsvall, åtals nu för brott mot djurkyddslagen. Mannen ska under ett travlopp på Bergsåker i...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (GP) På tisdagen kom tvisten om stjärnhästen Madick till tingsrätten. Parterna försökte komma fram till en förlikning - dock utan att...
Svar
0
· Visningar
744
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp