Bukefalos 28 år!

Polis i huset

Kamomilla

Trådstartare
Trodde inte att någon av mina hundar hade polistendenser då jag aldrig sett något åt det hållet tidigare.

Men ack vad fel jag hade.....

Vår manlige, fyrbente gäst tycker att katter är till för att jagas, men katten i huset springer inte så mycket för hund (han leker tafatt med valparna ute :angel:) Och nu på morgonen så blev katten tuggad ganska ordentligt i nacken, vred på sig och ville komma loss, men han pep inte.

Då hör jag helt plötsligt en hund börja skälla och det skallet känner jag igen, gammelhunden står med nosen i örat på grabben och skäller ut honom :rofl:

Hon har ALDRIG brytt sig om katterna över huvud taget, inte ens ute. Men ve den gäst som är dum mot hennes katt :cool:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har idag tappat allt förtroende för min hund. Respekten och tilliten är som bortfluget. Jag har alltid vetat att hon har riktigt stor...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
15 749
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund kom hem för nån timme sedan efter att ha skjutsat mina föräldrar tillsammans med min pojkvän, jag skyndar ut i stallet för att ta in...
2
Svar
25
· Visningar
11 492
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Våra katter vågar inte komma in längre. :( Vi var lite sura på dem för att de inte alltid var helt rumsrena och för att de gärna knyckte...
Svar
3
· Visningar
1 112
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp