Bukefalos 28 år!

Polisen haffade tiggare med surfplatta

Dentaku

Trådstartare
Länk till nyheten

Detta hände alltså i Sjöbo och det är så att man vill kräkas. Det handlar alltså inte om en tiggare som stulit något utan om att en man snott en surfplatta från sin sons dagis, givit den till tiggaren och sedan ringt polisen och hävdat att han sett tiggaren stjäla surfplattan ur en bil. :rage:
 
Vidrigt. Såg det just på Facebook och tycker att det är så gräsligt cyniskt och otrevligt gjort.

Precis som mammas är jag dock inte så förvånad som jag skulle önska.
 
+ Ständig växtvärk- sån som gör riktigt riktigt ont på ett konstigt sätt och man kan inte göra något åt den.. Plötslig nageltrång på alla tårna mitt i en fjällvandring och i alla evigheters evighet blöta strumpor på vintern!
 
+ Ständig växtvärk- sån som gör riktigt riktigt ont på ett konstigt sätt och man kan inte göra något åt den.. Plötslig nageltrång på alla tårna mitt i en fjällvandring och i alla evigheters evighet blöta strumpor på vintern!

Och dra tårna riktigt jefvla ashårt i något ännu hårdare. Samt allt ovan listat. Och streptokockbölder i armhålorna.
 
Länk till nyheten

Detta hände alltså i Sjöbo och det är så att man vill kräkas. Det handlar alltså inte om en tiggare som stulit något utan om att en man snott en surfplatta från sin sons dagis, givit den till tiggaren och sedan ringt polisen och hävdat att han sett tiggaren stjäla surfplattan ur en bil. :rage:
Förstår ni hur mycket tankeverksamhet det krävs av den här personen för att komma upp med den här mästerplanen?
Det här har han inte kommit på på en fikarast. Det har säkert tagit år av planering. Och generationer av inavel.
 
Gud vad fruktansvärt osympatiskt gjort. Är väl tyvärr inte heller alltför överraskad.

Ironiskt att han försöker få en grupp människor utvisade (om det nu var syftet) på grund av att de stjäl, när det är han som har begått brottet. Ändamålen helgar medlen, ey? :crazy:
 
Jag väntar på uppdateringen att mannen mycket troligt tillhör ett visst parti med mycket starkt fäste i Sjöbo. Att det utspelat sig i just den byn känns helt väntat. Tyvärr.

Du menar ett sånt parti vars medlemmar kan höra om ett brott och skriva saker som "Jag väntar på uppdateringen att mannen mycket troligt tillhör en viss religion med mycket starkt fäste i Rinkeby. Att det utspelat sig i just den byn känns helt väntat. Tyvärr."? :angel:

OnTopic: Helt för jävligt av gärningsmannen rent ut sagt. Och hans förklaring låter ju bra, ungefär: "jag fick så mycket ångest att jag snodde Ipaden så jag tyckte det var bäst att någon annan får sona för mitt brott"
 
Du menar ett sånt parti vars medlemmar kan höra om ett brott och skriva saker som "Jag väntar på uppdateringen att mannen mycket troligt tillhör en viss religion med mycket starkt fäste i Rinkeby. Att det utspelat sig i just den byn känns helt väntat. Tyvärr."? :angel:

Har du läst på Flashback någon gång? Liknande kommentarer är standard vad gäller nästan varenda brott som diskuteras.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 468
Senast: alazzi
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 826
Senast: Mirre
·
Småbarn Jag och mitt barns pappa har varannan vecka. Barnet är nu 4 år och vi har haft såhär i tre år snart. Det har fungerat hyfsat bra, mycket...
Svar
6
· Visningar
1 467
Senast: Mirtai
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 522
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp