Polisen saknar spår efter hundattack vid ridskola

Polisens djurskyddsgrupp kommer inte vidare med attacken vid Hufvudsta ridskola.
Men fallet sticker ut från de flesta hundattacker.
– Det verkar som att de som var ansvariga för hundarna ville att det skulle hända, det är skillnaden, säger utredaren Lena Jakobsson.
 
Polisens djurskyddsgrupp kommer inte vidare med attacken vid Hufvudsta ridskola.
Men fallet sticker ut från de flesta hundattacker.
– Det verkar som att de som var ansvariga för hundarna ville att det skulle hända, det är skillnaden, säger utredaren Lena Jakobsson.
Förhoppningsvis kommer de att röja sig själva när de ”skryter” om vad de gjort :meh:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 199
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp