Polisen...varför går de inte in och gör något?

K

KaZa

Igår råkade en tredje hund ut för honom. Även detta slutade på djursjukhuset. Första gången han var i bråk var han 8 månader och då högg han en hundägare i benet så hon fick åka in och sy.

Han är anmäld av 4 olika personer och ändå så får han springa lös i området. Ibland så är poliserna så jäkla snabba med att tom skriva ut böter på hundägare som inte har sin hund kopplad. Men att låte denna gå "fri" efter minst 4 påhopp är helt otroligt. :mad:

Tycker iof så himla synd om denna hund som fått en så hemsk start i livet med knäppa ägare men nu får det vara nog. Han är farlig!
 
Får man fråga var någonstans det är. Så man vet om man måste vara extra uppmärksam när man promenerar sin vovve.
 
Sv: Polisen...varför går de inte in och gör något?

klaga hos komunen att polisen inte gör nåt!
 

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 042
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Igen och igen händer det. Vad kan man göra? Började morgonen med en promenad på vår vackra skogskyrkogård här i området( hundar...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 067
Senast: vallhund
·
M
Övr. Hund :eek: I går hade jag en fruktansvärd dag. Den började klockan tre på natten av att mamma ringde. (hon skulle vara barnvakt till min...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: mårran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp