Politik i USA

Lavrov är rätt besviken på att Tucker Carlsson inte längre har en plattform att basunera ut sitt budskap på.

 
1685475613457.png
 
Se'n kan ju jag tycka att inslaget koncentrerar sig lite på fel sak.

Ja, det är väl illa att hantera statens hemliga dokument som om det vore sina egna ägodelar.
Men det är ändå magnituder beigare än att starta ett krig mot Iran för klamra sig kvar vid en redan förlorad presidentpost.
 
Se'n kan ju jag tycka att inslaget koncentrerar sig lite på fel sak.

Ja, det är väl illa att hantera statens hemliga dokument som om det vore sina egna ägodelar.
Men det är ändå magnituder beigare än att starta ett krig mot Iran för klamra sig kvar vid en redan förlorad presidentpost.
Men det är förslagsvis för att Jack Smith utreder Trumps hantering av hemligstämplade dokument (bland annat) och många har sedan räden sagt att det är vad som vore det "enklaste" åtalet, med de här ljudupptagningarna så blir det förmodligen ännu tydligare.
 
Men det är förslagsvis för att Jack Smith utreder Trumps hantering av hemligstämplade dokument (bland annat) och många har sedan räden sagt att det är vad som vore det "enklaste" åtalet, med de här ljudupptagningarna så blir det förmodligen ännu tydligare.
Jag vädrar den personliga åsikten att i en demokrati starta ett krig för egen personlig vinnings skull vilket nedmonterar nyss nämnda demokrati - borde vara juridiskt sett en multipelt större no-no än valfri form av felaktig dokumenthantering.
 
Med tanke på att Trumps advokater haft något möte i DC där de egentligen ville träffa Merrick Garland, men istället fick Jack Smith och att Trump sedan började skriva lite mer maniska inlägg om hela grejen, så undrar man ju. För det var ju han som startade "ryktet" om att åklagaren i Manhattan skulle åtala honom inom en snar framtid.
Fx3zls7aYAADXzM


Sedan så verkar det olyckligt nog blivit översvämning i där man förvarade dokument.... https://edition.cnn.com/2023/06/05/...investigation-classified-documents/index.html
 
Med tanke på att Trumps advokater haft något möte i DC där de egentligen ville träffa Merrick Garland, men istället fick Jack Smith och att Trump sedan började skriva lite mer maniska inlägg om hela grejen, så undrar man ju. För det var ju han som startade "ryktet" om att åklagaren i Manhattan skulle åtala honom inom en snar framtid.
Fx3zls7aYAADXzM
Oj. Det var många versaler på en och samma gång.
 

Liknande trådar

Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
807
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 766
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: cewe
·
  • Låst
Samhälle Gör en ny tråd att prata politik i framöver, eftersom den andra låstes. Idag läggs det fram ett utskottsinitiativ i riksdagen om en...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
95 966
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp