Pollensäsongen 2020

kolblakkur

Trådstartare
Hur ser det ut hos er? Har den börjat? Har ni besvär?

Här är det låga till måttliga halter hassel. Känner av det och är just nu måttligt imponerad. Kommer ha typ åtta månaders helvete framför mig om det fortsätter såhär :( Är allergisk mot flera olika sorters pollen och de avlöser i stort sett bara varandra.

Är redo att flytta till Norrbotten...
 
Hur ser det ut hos er? Har den börjat? Har ni besvär?

Här är det låga till måttliga halter hassel. Känner av det och är just nu måttligt imponerad. Kommer ha typ åtta månaders helvete framför mig om det fortsätter såhär :( Är allergisk mot flera olika sorters pollen och de avlöser i stort sett bara varandra.

Är redo att flytta till Norrbotten...
Här i Småland har dom tydligen inte börjat mäta än men min kropp hävdar bestämt att det är någon form av vidrigt pollen ute. Förmodligen hassel/al. Det brukar väl vara de första som dyker upp av de jag reagerar på.
Täppt/rinnig näsa, ögonen svider, svullen runt ögonen och hela huvudet känns som en uppsvullen ballong. :yuck::arghh:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 322
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 466
Senast: AlmostEasy
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Det här har legat och skavt hos mig i flera månader nu, men idag hörde jag något som gjorde att det exploderade lite och jag är nu...
2
Svar
21
· Visningar
4 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp