Pollux Fullblodsserie

Meglio

Trådstartare
Läste och samlade på böckerna från Johanna Campbell kallad fullblodsserien när jag var liten. Är sugen på att få tag i böckerna igen, finns ca 70 st.

Någon som har tips på vart jag kan kolla? Sitter du kanske hemma på en samling?
 
Läste och samlade på böckerna från Johanna Campbell kallad fullblodsserien när jag var liten. Är sugen på att få tag i böckerna igen, finns ca 70 st.

Någon som har tips på vart jag kan kolla? Sitter du kanske hemma på en samling?

Kolla på Tradera om du inte redan har gjort det. Där har jag sett många böcker ur serien, ibland säljs de även paketvis så att du kan få tag på många i ett köp. :)
 
Läste och samlade på böckerna från Johanna Campbell kallad fullblodsserien när jag var liten. Är sugen på att få tag i böckerna igen, finns ca 70 st.

Någon som har tips på vart jag kan kolla? Sitter du kanske hemma på en samling?
Jag har ett gäng i Linköping som bara står i bokhyllan hos morsan. Egentligen borde jag kanske ta tag i att sälja dem. Om jag kommer ihåg den här tråden när jag åker neråt nästa gång så hojtar jag till.
 
Jag vet inte om just dem men generellt är bokbörsen och antikvariat.net platserna jag alltid börjar på när jag letar böcker som inte finns i nyproduktion.
 
Jag kompletterade min samling via tradera för 10 år sedan kanske. Har dock inte köpt några som kommit ut efter det.
 
Vad tror ni att en komplett samling från nr 1-30någonting i bra skick skulle kunna gå för? Kan vara till 35, därefter känner jag inte igen titlarna. Har även några av bonusböckerna som inte ingår i den numrerade serien men som handlar om samma karaktärer.
Insåg precis att jag har dom i en låda på vinden, till ingen nytta alls
 
Hästböcker köpes säljes på Facebook dyker de ofta upp i. Jag har jättemånga, ska komplettera med några tidiga som jag saknar om Ashleigh och Wonder, jag kom in nånstans när fokus var Samantha
 
Borde köpa en trisslott, kolla vad mamma grävde fram i källaren i barndomshemmet!
9D53AA24-E650-4EB2-9E28-7A52518031A4.jpeg
 
Nu blev man ju nostalgisk. Brevväxlade med Angela Dorsey när jag gick i högstadiet för nån engelskauppgift.
 

Liknande trådar

Fritid Hejsan! Tänker mig att det finns fler än jag själv här som i den ljuva ungdomen var djupt förälskade i Fullblodsserien😍😉. Er kunskap...
2
Svar
30
· Visningar
2 338
Senast: Nytant
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·
Utrustning Jag har en Delaval HCP65 (använd ca 10-15 ggr men haft den 5-6 år). Sist jag klippte så slutade den funka när jag var klar och skulle...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Corax
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 422
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp