Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

polluxspel- starshine - hjälp!

lizan

Trådstartare
Moderator
Någon som har Starshinespelen från pollux?

Sitter med del 1 och 2 och funderar över guldstjärnorna. Någon som lyckats ta alla guldstjärnor?

har lyckats ta alla utom 2 på första, och alla utom 1 på andra..

vill mest veta om alla finns! :p och vad som händer om man tar alla?
vill inte veta vart alla finns, men gärna hur många som finns på varje bana eller så..

det här gör mig galen! o jag bara spelar o spelar o spelar, men inte tusan hittar jag alla för det! :p

lizan

Trådstartare
Moderator
Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

är det verkligen INGEN som fått alla guldstjärnor? :p

är det någon som spelat det då som vill dela med sig av hur många guldstjärnor man hittat på varje bana? kanske kan hitta vart man missat en bara? :p

jag börjar bli desperat! ;)

C

Cavello

Jag har en kompis som har varvat Starshine spelen.
Ska be henne skriva här så att du kan få svar.
För mej så funkar inte spelen datorn hänger sig efter ett tag trots att den är nästan splitterny. :angel:

lizan

Trådstartare
Moderator

klarat spelen har jag ju gjort.

men jag irriterar mig på guldstjärnorna, vill veta vad som händer om man tar alla. :p så du kan ju fråga om hon tagit alla guldstjärnor, och i så fall får hon gärna skriva! ;)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 4330 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Har sen jag var tonåring alltid velat ha barn när jag är vuxen. Då jag varit singel i stort sett hela mitt vuxna liv så tänkte jag länge...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 251
Relationer Min granne (en äldre ensamstående man och jag är en ensamstående betydligt kvinna, vilket i och för sig inte har med saken att göra men...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 980
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
18 19 20
Svar
390
· Visningar
33 295
Samhälle På grund av en händelse idag som nog mest var ett "bus" undrar jag för säkerhets skull. Ni som har ungdomar i familjen som ni har...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2021
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar