polluxspel- starshine - hjälp!

lizan

Trådstartare
Moderator
Någon som har Starshinespelen från pollux?

Sitter med del 1 och 2 och funderar över guldstjärnorna. Någon som lyckats ta alla guldstjärnor?

har lyckats ta alla utom 2 på första, och alla utom 1 på andra..

vill mest veta om alla finns! :p och vad som händer om man tar alla?
vill inte veta vart alla finns, men gärna hur många som finns på varje bana eller så..

det här gör mig galen! o jag bara spelar o spelar o spelar, men inte tusan hittar jag alla för det! :p
 
Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

är det verkligen INGEN som fått alla guldstjärnor? :p


är det någon som spelat det då som vill dela med sig av hur många guldstjärnor man hittat på varje bana? kanske kan hitta vart man missat en bara? :p

jag börjar bli desperat! ;)
 
Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

Jag har en kompis som har varvat Starshine spelen.
Ska be henne skriva här så att du kan få svar.
För mej så funkar inte spelen datorn hänger sig efter ett tag trots att den är nästan splitterny. :angel:
 
Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

klarat spelen har jag ju gjort.

men jag irriterar mig på guldstjärnorna, vill veta vad som händer om man tar alla. :p så du kan ju fråga om hon tagit alla guldstjärnor, och i så fall får hon gärna skriva! ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 398
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 601
Senast: bollen__
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 416
Senast: verser
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 673
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp