polluxspel- starshine - hjälp!

lizan

Trådstartare
Moderator
Någon som har Starshinespelen från pollux?

Sitter med del 1 och 2 och funderar över guldstjärnorna. Någon som lyckats ta alla guldstjärnor?

har lyckats ta alla utom 2 på första, och alla utom 1 på andra..

vill mest veta om alla finns! :p och vad som händer om man tar alla?
vill inte veta vart alla finns, men gärna hur många som finns på varje bana eller så..

det här gör mig galen! o jag bara spelar o spelar o spelar, men inte tusan hittar jag alla för det! :p
 
Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

är det verkligen INGEN som fått alla guldstjärnor? :p


är det någon som spelat det då som vill dela med sig av hur många guldstjärnor man hittat på varje bana? kanske kan hitta vart man missat en bara? :p

jag börjar bli desperat! ;)
 
Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

Jag har en kompis som har varvat Starshine spelen.
Ska be henne skriva här så att du kan få svar.
För mej så funkar inte spelen datorn hänger sig efter ett tag trots att den är nästan splitterny. :angel:
 
Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

klarat spelen har jag ju gjort.

men jag irriterar mig på guldstjärnorna, vill veta vad som händer om man tar alla. :p så du kan ju fråga om hon tagit alla guldstjärnor, och i så fall får hon gärna skriva! ;)
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
906
Senast: Glimra
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
354
Senast: Fideli
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 052
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp