Polsk tvättmaskin

Jag köpte alla mina vitvaror därifrån 2010 till mitt gamla hus,helt problemfritt och sakerna fungerade ff när jag flyttade i höstas.
 
Då har jag nog haft jätte tur,blixtsnabb lev. Kanske var dom bättre förr.
Allt gick jättesmidigt från början. Enkel kassa, flera betalningsalternativ, information via mejl hela tiden vad som händer med leveransen/köpet och leveransen tog ungefär hälften av den utlovade maxtiden, så det gick hyfsat fort. Problemen började när jag öppnade förpackningen. Efter det har de inte gjort mycket rätt. Jag ringde faktiskt i förrgår och skällde på dem. Nu har de för tredje gången lovat att rätta felet. Hur det går med det återstår att se.
 
Med tanke på att de för mer än 6 mån sen i flera fall sålt maskiner med display/instruktionsbok på annat språk och där de inte rättat till det överhuvudtaget så skulle jag fortfarande vända mig till electrolux.
 
För drygt en vecka sedan ringde företaget som lovade att fixa problemet så jag släppte konsumentombudsmannen ett tag. Jag kan väl säga att jag var rätt skeptisk till att få problemet löst och är det fortfarande då jag inte fått någon display.
 
För drygt en vecka sedan ringde företaget som lovade att fixa problemet så jag släppte konsumentombudsmannen ett tag. Jag kan väl säga att jag var rätt skeptisk till att få problemet löst och är det fortfarande då jag inte fått någon display.

Ring direkt till Electrolux och hör om de kan hjälpa dig. Allt annat verkar ju bara vara slöseri med tid och energi.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp