T

Tess82

har någon en sådan?tror de finns på hööks.tänkte om den kanske hjälper till att jämna ut tills min pojke har börjat sätta muskler efter ett riduppehåll på ett halvår.den verkar mjuk och fin.men jag vet ju inte säkert,vad tycker ni? /Tess :bump:
 
Jag har ingen erfarenhet av dessa, men min kompis hade en sådan hon tyckte att den var värdelös, efter en tvätt var den alldeles knölig plus att den åkte alltid bak när hon red.
 
De är faktiskt toppenbra..!
Jättetrevliga, vi red alla hästar med såna och de verkade minsann också gilla dem.

Och kakan:
Ligger sadeln bra, så ligger padden/schabraket/whatever också bra. ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
699
Senast: MiniLi
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
636
Senast: Otherside
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 728
Senast: Lobelia
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 162
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp