Bukefalos 28 år!

soffie

Trådstartare
Jag har sett vilka som är uttagna i hoppning och fälttävlan på ridsport.se men vilka är uttagna i dressyren?Nån som har lite mer koll än jag?Det börjar ju snart... :) Hoppas dom klår danskarna den här gången också!Och britterna :cool:
 
Hanna Wieden - Favorite Love
Sara Henrietta Bergström Källström - Lotus II
Caroline Åkerlnd - Shannado
Sandra Skogum - Rainman

Reserv: Hedda Carlqvist - Pluto Borka

Jag blev lite fundersam kan jag tala om, finns bättre ekipage som borde varit med istället. :mad:
 
Jag håller med dig om att det finns andra. Men ingen nämnd. Gillar hur Sara rider. De brukar vara hos oss och träna. Hon är mjuk och lugn. Är lite avis på hennes sits :smirk:
 
blev oxå väldigt förvånad...men det går säkert bra iaf...alltid kul med en C-ponny bland de stora, tycker jag!
 
Att Freddie är med är ju kalas roligt :)
Men jag hade hellre sett ett lag där Park's Tambour ingår :d De har mer rutin osv, men inga namn inga namn...
Kul för Sandra att hon kom med, hon är så himla trevlig o duktig :)
 
Jag tycker det är Skandal att Bella med Parks Tambour inte vart uttagen! Förstår inte hur de tänkte när de tog ut laget!
 
Fattar ingenting... De senaste tävlingarna har du ju verkligen gjort jätte bra ifrån dig. men inte...

Menmen, du har väll ett år till? Eller?

En annan är ju för gammal sen läääänge sen. :D
 
jo ja vet, han har verkligen gått skit bra! så han har ju fått en bra form, bra enkla byten och tungan inne, precis vad de begärde.. men men..
Nix, detta va mitt sista år. men ja ska tävla han te ja e 18 tror ja :) :banana: :banana:
 
blir oxå lite fundersam.
Att sara får åka ser jag som självklart. Lotus e himla fin o sara rider bra. (oxå lite avis på sitsen dära!!!!)
Carro o Shannado e d så längesen jag såg men dom e väldigt trevliga d jag sett av dom..
menja som inte hänger med sååå mycke i ponnydressyren ..vet dock vem favorite love är... men vem tusan e sandra o rainman?????????????? :confused:
har aldrig hört talas om Sandra..
har rainman gått med nåna nann tidigare (dålig på ryttarnamn)... ??
hoppas d går bra för tjejerna iaf.
 
Rainman reds tidigare av Theres Lindstrand och hon var med i landslaget samt tog silver på SM med honom.
Sandra har ridit en eller max två nationella tävlingar här i Sverige, men med hennes kval verkar det tveksamt att hon ens kommer med till SM i år. (se tråden om SM) dock har hon ridit en inernationell tävling där hon blev bästa svensk, men på den tävlingen kom Hanna ochfavorite Love näst sist så de verkar ju inte bry sig så mycket om det ändå.

Äh, nu kanske jag har skrivit för mycket? :confused: :(
 
Hej!har nu läst i nya ridsport vilka som ska åka. Lotus och Favorite Love var vell ingen överraskning, men trodde också att Parks Tambour skulle va me!Han är vell verkligen en ponny av "internationell typ". Men jag hoppas iaf att det kan gå riktigt bra för dem. :banana:
 
Sandra vann typ 5års lr 6års nånting på sin c-ponny Björkens Lyxan förra lr förrförra året :)
Hon är jättedukigt o väldans trevlig, kanske lite lite rutin för EM men det kan väl inte hjälpas :p
 
till Rumpnissen:
Jo de e ju de.. japp det har jag :) så det ska bli skoj nästa år när jag har haft henne lite längre och hittat "knapparna" mer :)
 
Till alla:

Satt och tänkte idag när jag klippte gräset. :) Jag tror ledningen har tagit ut laget med sikte på nästa år, de hoppas nog kunna skicka samma lag till EM nästa år och därför får de åka nu med, bara för att få rutin. Det måste ju va så, någon annan anledning kan jag inte komma på. :p
 
ja så är det ju kanske. Lite trist för de som verkligen har satsat sitt sista internationella ponnyår o sen inte får åka...
en fråga bara, hur gammal är Victoria Bergh?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Den 24-30 juli väntar ett gemensamt ponny-EM i franska Le Mans - nu är det klart vilka ekipage som representerar Sverige i hoppning...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 915
Senast: hhere
·
  • Artikel
Hästnyheter Första veckan i augusti avgörs ponny-EM i hoppning, dressyr och fälttävlan i polska Strzegom. Nu är ekipagen i hoppning och fälttävlan...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·
Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 473
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp