Ponnyföl försvunnet i flera dagar

Hemskt. Hoppas den snart kan bli infångad. Tyckte att jag läste på Fb att fölet synts till igår. Vet inte alls hur området ser ut men med lite folk kanske det hade gått att driva fölet i rätt riktning så det hade kunnat fångas in. Stackars liten iaf som precis avvants från mamma och flock, måste vara helt vilsen och ensam😢

Min första tanke var att det blivit stulet, men har det rymt så hoppas jag verkligen att de får tag i det snart innan det dör. :(

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Det var i fredags som russfölet försvann spårlöst utanför Flen. Efter flera dagars letande och efterlysningar på sociala medier är nu...
Svar
0
· Visningar
80
Övr.Allmänt En ung släkting till mig skrev på sociala medier - Nu kommer alla svennar åka runt i landet som om det finns någon morgondag- (gällande...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
4 519
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår var jag på utställning i Danmark! Det tog emot att åka pga alla kostnader jag haft med min nya hund för det känns fel att ha en...
Svar
7
· Visningar
426
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
1 542

Bukefalos

• Markerat mellan val

Dagbok, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad kostar en skiktröntgen?
  • Kromfohrländer

Hästrelaterat