Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

ponnyhingstar

panzy

Trådstartare
är det någon som känner till dessa hingstar:
Montbatten- vet ej om han är connemara eller arab
Kariba- antingen connemara eller arab
Marble Junior- connemara

Görel

Moderator
För Karibas hela härstamning gå in på Del Mar http://www.pedigreequery.com/allbreed/ Vill du ha en bild på honom kan jag maila över en. :)

Tror att hingsten du söker heter Mountbatten (har för mig att det är engelska kungafamiljens efternamn...)! På Del Mar finns det två fullblod och en holsteiner.

panzy

Trådstartare
okej, men det här blir lite konstigt då... Har en korsning arab/connemara född 1981 som är e: Montbatten och ue:Kariba, alltså kan dessa inte vara samma ras.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6452 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Vad betyder "hingstkaraktär" för dig? Utstrålning, "maffig", vaken, bärighet, steg... något med blicken som säger "jag är kung" O_oO_o...
Svar
8
· Visningar
559
Hundhälsa Min hanhund har ett kemiskt kastrationschip. Han fick ett 6 månaders först i juni för att kolla hur han reagerade på det och ett 12...
Svar
4
· Visningar
480
Samhälle Måste få vädra mina tankar lite. Igår fick min sambo en inbjudan till en kompis födelsedagsfest om knappt tre veckor. Festen kommer att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 419
Avel Lite snabba pix och sent på säsongen🙈Men nu står vi med ett welshsto och vi vill gärna betäcka henne. Söker en trevlig b-ponny hingst...
Svar
11
· Visningar
930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa golden
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Annonsera mera VI