JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ponnykörskola en ny begivenhet i Tomelilla
Moderator
Uppgiven hästmänniska
Hästmänniskan Hej,
Gissar att jag inte är den första som misströstar och tycker den ekonomiska biten med hästar är jobbig ibland. Så skriver lite här...
Startad av Stina12
1 Jun 2025
Svar: 15
Visningar: 3 408
Hästmänniska
R
🦄 Ny början i mitt häst liv 🦄
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
Startad av Raderad medlem 149524
26 Sept 2024
Svar: 30
Visningar: 3 734
Dagbok
Ge upp på ponny, Ja eller nej?
Hästmänniskan Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Startad av GladaDressyrHoppan
12 Dec 2024
Svar: 28
Visningar: 4 669
Hästmänniska
Totalt onödigt svammel monologvis
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Startad av Takire
25 Aug 2023
Svar: 2
Visningar: 1 109
Dagbok
OS-trådar?
Bukefalos Jag kommer titta men i efterhand då jag jobbar de flesta dagarna. Så kommer inte följa någon tråd för att inte riskera spoilers.
Silver Girl
53 minuter sedan
Inredningstråden nr3
Hemmet Nej jag antar att vi inte måste det. Är så van att ha gardiner överallt att tanken på att inte ha det inte ens slagit mig. Ska ta med...
Glimra
2 minuter sedan
Svar: 607
Visningar: 41 463
Allmänt
Skillnaden mellan V och MP
Samhälle Ja det är ju svårt att diskutera någonting alls med personer som inte har fötterna i den här verkligheten :( (och inte ens är...
Badger
2 minuter sedan
Tjockistråden 5
Kropp & Själ Jag menar verkligen inte att ifrågasätta men jag är nyfiken för jag hör det ofta nämnas att kalorier in - kalorier ut inte stämmer men...
Anna-Bella
5 minuter sedan
Att inte vara familjens projektledare
Övr. Barn Jag har så dåliga erfarenheter av projektledarlösa projekt från jobbet, jag tycker bara att det blir så mycket jobbigare.
Jag har nog...
Human
42 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 1 015
Barn
Varma tumvantar?
Småbarn Dessa för vuxna har jag haft på skidresor i fjällen (som extravantar), några -30 klarar de inte. De är bra men är det rejält minus...
VLMF
Idag kl 15:03
Svar: 13
Visningar: 311
Barn
Valp 2026
Övr. Hund Jag tycker man kan söka kontakt nu även om man mer letar inför nästa år. Beroende på ras så kan det ju vara så att kullar som man är...
Wingates
13 minuter sedan
Svar: 56
Visningar: 3 437
Hund
Unghund kissar inne
Hundträning Får testa det men vi kör mjukfritt nu ett tag framöver
Synd mest på natten när hon får ligga på golvet direkt... Faktiskt haft framme...
gullviva
28 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 600
Hund
Vad kompromissar ni med?
Hästmänniskan Ska flytta till ny ort och därmed behöver ponnyn en ny stallplats. Jag har varit och tittat på ett par, men inser att jag troligtvis...
kolblakkur
5 minuter sedan
Ridskolehästar
Hästmänniskan Inte den blekaste aning, jag är inte ridskolelärare och jag har aldrig stött på en islandshäst på en ridskola. Men på en fanns en gammal...
Badger
24 minuter sedan
Att driva stuteri som företag?
Avel Minns ett år när jag fick en större prissumma utbetald från SvRF som de av någon anledning betalade ut som lön och därmed försvann en...
Murray
28 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 808
Avel
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 11
Visningar: 472
Allmänt