Bukefalos 28 år!

Ponnypadd eller showfilt

alazzi

Trådstartare
Finns det att få tag i någonstans?

Fuji%2022.08.2007%2014-18-17.JPG


Den här lilla ponnyn drunknar ju i en normalstor pad eller filt. Jag har letat på nätet men inte lyckats hitta något snyggt i ponnystorlek.
 
Sv: Ponnypadd eller showfilt

Om hon gillar rosa... storlek 24"X24"
de72_1.JPG

ca30_1.JPG

Finns andra färger med!
 
Senast ändrad:
Sv: Ponnypadd eller showfilt

Ponnyn är ju fux så röda nyanser är ju lite knepigt. Men jag hade gärna provat med de paddarna som du visar, de är fina. Dottern älskar ju rosa.
 
Sv: Ponnypadd eller showfilt

Finna naturligtvis andra färger också! Sök på pony på ebay.com under sporting goods/equestrian/riding western/saddle blankets & pads.
 
Sv: Ponnypadd eller showfilt

Lite andra färger, också stl. 24"x24" ungefär:

5999.jpg

8a08_1.JPG

8a65_1.JPG

18_1.JPG

55e8_1.JPG
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 123
Senast: Juli0a
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: Magnum
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 254
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp