Bukefalos 28 år!

Ponnysize?

Tigertofflan

Trådstartare
Sitter o beställer lite extraremmar från Börjes till selen. Jag behöver två skalmremmar bland annat, och jag hittade nån för 89.50. Men sen står det att den bara finns i ponnysize. Vad är skilnaden mot full? Är de kortare? Går de att använda till en full-are ändå, tro?
 
Sv: Ponnysize?

Tigertofflan skrev:
Sitter o beställer lite extraremmar från Börjes till selen. Jag behöver två skalmremmar bland annat, och jag hittade nån för 89.50. Men sen står det att den bara finns i ponnysize. Vad är skilnaden mot full? Är de kortare? Går de att använda till en full-are ändå, tro?
De är väldigt korta... Skulle nog rekommendera dig att köpa de dyrare i fullstorlek.
*har nyinköpta såna till ponnyselen*
 

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
455
Senast: Oknytt
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
664
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: IngelaH
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 468
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp