Ponyhack och pullar?

Det skulle se himla fånigt ut i alla fall. :D Måste ha pullargrimman under då kanske. GÅR gör det nog, men jag skulle inte rekommendera det! ;) har du sett nån som har det?

Det finns inga gränser för vilka korkade saker folk "kan" kombinera.

Härom sistens såg jag någon som hade satt snokrem på ett kombinationshackamore...

Z

zap_a_zappa

jo men skitbra, då kan ju itne hästen öppna munnen för att komma undan bett....et....hmmmmmmmmmmmmm :crazy:

Det ska jag rida på nån gång!! Bara för att se så dum ut som MÖJLIGT! :D

/mig :)

R

Rejält_felskapad

Det var någon som sa att hon red sin häst så och det funkade bra.

Pullaret över hacket.

Z

zap_a_zappa

Men, men, men....VARFÖR??? Pullar är ju till för att hindra hästen för att gapa och komma undan BETTET i MUNNEN. Men nu finns ju inget bett....hmmmm :confused:

/mig :)

A

asa_gasa

låter ju enbart otroligt dumt.. :crazy: eller så vet de inte vad pullar och hack är för något.

Men det måste ju göra ont för häststackarn?? Varför vill hon ha pullar när hon inte har bett? Låter ju helt konstigt.... :confused:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6438 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Riksidrottsförbundet delar varje år ut Elitidrottsstipendiet som ska ge aktiva möjlighet att kunna kombinera elitidrott och studier...
Svar
0
· Visningar
73
Utrustning Vi blev tipsade av tandläkare att använda träns med bettclips såsom Micklem. Nu funderar jag på om det går att kombinera med ett...
Svar
8
· Visningar
571
  • Artikel
Hästnyheter FEI letar nu efter tävlingsarrangörer som är villiga att arrangera EM i dressyr för seniorer, pararyttare, juniorer, children och ponny...
Svar
0
· Visningar
43
  • Artikel
Hästnyheter Mindshare och systerbyrån mStudio har sedan våren 2020 arbetat med Hööks nordiska varumärkesstrategi. Nyligen lanseras en kampanjen som...
Svar
0
· Visningar
92

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Bilder i trådar.

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2018
  • Raka haser?