Pop-up stopper

Sv: Pop-up stopper

Tack! Googles jäkla verktygsfält, jag skulle helst inte vilja ha det. Men samtidigt är deras popup-stopper säkert lika bra som allt annat de gör.

Tar gärna emot fler förslag.
 
Sv: Pop-up stopper

Visa -> Verktygsfält -> Google (Bocka ur)

Så syns den inte, men stoppar om du nu kör IE. Den går att ta bort i firefox också


Kör du IE 7.0 finns det redan en inbyggd. Men den är nog inte lika bra skulle jag tro ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Pop-up stopper

Är inte vid hemdatorn nu - åh fasen, då är det nog 7.0 jag har! Den tar nämligen en del popupper. Jag ska kolla noggrannare.

Annars väljer jag ditt förslag och bockar ur. Tusen tack!
 
Sv: Pop-up stopper

använd firefox så finns den med ifrån början + att den varnar för sidor som luras o sidor med skadlig kod som inte IE gör
 
Sv: Pop-up stopper

Tack, kan kolla firefox igen, jag hade den för några år sen men sen använde jag IE igen av gammal vana.
 

Liknande trådar

Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
IT & mobiler Vilken ska man ha? Den jag har funkar ju inte varken till att ta emot mms eller skicka mms utan att krångla med någon inställning jag...
2
Svar
29
· Visningar
949
Samhälle Vilka är bra, vilka är gratis och vilka är kanke inte gratis men definitivt värda pengarna? Helst polistiskt obundet Är intresserad av...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Kadi
·
Kropp & Själ Jag har jättesvårt för tabletter. Pyttesmå piller funkar bra, och huvudvärkstabletter funkar på grund av formen. Men typ alla...
Svar
15
· Visningar
581
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp