Porrbild mellan inlägg i covid-tråden

bettysmatte

Trådstartare
Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film.....:crazy: Någon mer som fått upp den??? @Gunnar

Edit: Jag ser den i vad gör vi-tråden också.....
 
Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film.....:crazy: Någon mer som fått upp den??? @Gunnar

Edit: Jag ser den i vad gör vi-tråden också.....
Du borde kanske rensa din dator.
 
Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film.....:crazy: Någon mer som fått upp den??? @Gunnar

Edit: Jag ser den i vad gör vi-tråden också.....

Jag fick upp samma sak idag, har aldrig sett sådan reklam vare sig här eller någon annanstans innan.
 
Jag har inte sett något sådant, och varken jag eller google som hanterar annonserna vill ha den typen av reklam bland annonser. Ibland verkar olika varianter av oönskad reklam lyckas smita igenom googles filter, men detta är första gången, vad jag kan komma ihåg, det har handlat om porr. Mindre seriösa dating-sidor har dock ibland dykt upp.
 
Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film.....:crazy: Någon mer som fått upp den??? @Gunnar

Edit: Jag ser den i vad gör vi-tråden också.....
Jag har också fått upp den som jag skrivit i vgv-tråden, ett par gånger åtminstone minst.

@Gunnar Det ser snarare ut som en screenshot av en video dvs som att den inte kommer att starta när man klickar på den utan leder en till en annan hemsida av troligen ungefär samma material eller något. Som en vanlig reklam, men med ev stötande bild alltså.
 
Jag har också fått upp den som jag skrivit i vgv-tråden, ett par gånger åtminstone minst.

@Gunnar Det ser snarare ut som en screenshot av en video dvs som att den inte kommer att starta när man klickar på den utan leder en till en annan hemsida av troligen ungefär samma material eller något. Som en vanlig reklam, men med ev stötande bild alltså.
Jag håller med om att den ser ut som en screenshot av en video.

@Ninnurur , var det du som också skrev om något liknande? I så fall är vi ju rätt många som har sett den.....
 
Jag hittade två denna gång som jag blockat och rapporterat till google.
Jag har säkert blockat minst ett femtiotal sådana de senaste månaderna.

Återkom när de återkommer för det lär de göra, tyvärr. Men vänta gärna någon dag då jag tror att det tar lite tid innan dessa två tagits om hand.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 343
Senast: cili
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 871
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 179
Senast: Acto
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 559
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp